رقابت گروه های تعزیه دانش آموزی در چهارمین سوگواره عاشورایی

به مناسبت ایام محرم و صفر و با هدف گسترش و تعمیق شناخت نوجوانان از الگو های دینی و نهادینه سازی پیام های اخلاقی عاشورا به کمک عناصر نمایشی چهارمین سوگواره عاشورایی در سطح مدارس منطقه 18 برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، پس از اجرای موفق سه دوره سوگواره عاشورایی، امسال با تمهیدات اندیشیده شده گروه‌های تعزیه در مدارس منتخب منطقه برای شرکت در چهارمین سوگواره عاشورایی، رقابت می کنند.

این گزارش می افزاید: در این سوگواره با هماهنگی آموزش ‌و پرورش منطقه 18، دانش آموزان سه مدرسه منتخب زیر نظر کارشناسان و استادان تعزیه آموزش دیده و تعزیه حضرت علی اکبر(ع) را اجرا می‌کنند.

بر اساس این گزارش در قالب این برنامه گروه های دانش آموزی، نمایش بخشی از واقعه کربلا را به روی صحنه می برند و دلاوری‌ها و رشادت‌های یاران امام حسین(ع) به ویژه نوجوانان و جوانانی همچون حضرت علی اکبر، عبدالله و قاسم را برای نوجوانان روایت می کنند.

ویژه برنامه" سوگواره عاشورایی " ازیک شنبه 8 مهر ماه تا 30 مهرماه از ساعت 8 تا 13 طبق زمان بندی، در مدارس امام جعفر صادق(ع)، مفید و خرم نژاد اجرا می شود.

فرهنگسرای خاتم(ص) در شهرک ولیعصر(عج)،انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی واقع شده و با شماره 66207068 پاسخ گوی شهروندان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 972118

وب گردی

وب گردی