بروجردی: اسرائیل کانون خطری در منطقه غرب آسیا محسوب می شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم اشغالگر قدس، با توجه به دارا بودن ده ها بمب هسته ای یک کانون خطر در منطقه غرب آسیا به شمار می رود.

علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل درباره سیاست هسته ای ایران، اظهار داشت: این اولین بار نیست که نخست وزیر رژیم صهیونیستی سخنان مضحکی را در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح می کند.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس، با توجه به دارا بودن ده ها بمب هسته ای یک کانون خطر در منطقه غرب آسیا به شمار می رود و عملا تهدیدی برای منطقه و جهان محسوب می شود.

بروجردی تاکید کرد: به همین دلیل است که نخست وزیر این رژیم چنین فرافکنی‌هایی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می دهد؛ زمان آن رسیده است که آژانس بین المللی انرژی اتمی به فعالیت های هسته ای اسرائیل ورود پیدا کند و خطر این فعالیت ها را که تهدیدی برای جهان محسوب می شود کاهش دهد.

گفتنی است، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد جمهوری اسلامی ایران تا سیاست هسته ای خود را در جنوب تهران و روستایی به نام «تورقوزآباد» منتقل کرده و فعالیت های اتمی خود را به دور از ناظران آژانس ادامه می دهد.

این اظهارات مضحک، واکنش تمسخر آمیز کاربران شبکه های اجتماعی را در پی داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 972122

وب گردی

وب گردی