نشست مدیران امور شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاه آزاد برگزار شد

نشست مدیران امور شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و مراکز استان ها در سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست مدیران امور شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و مراکز استان ها صبح امروز در سازمان مرکزی برگزار شد و شرایط جدید نمودار سازمانی اداره کل امور شاهد و ایثارگران مورد بررسی قرار گرفت و سیاست های پیش روی این اداره کل و دبیران و دفاتر استانی آن تبیین شد.

دکتر حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با تأکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر به خانواده شاهد، جانبازان و ایثارگران، گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی دو جامعه هدف مرتبط با اداره کل امور شاهد و ایثارگران مد نظر است. مجموعه الف که شامل خانواده های شاهد و جانبازان بالای 25درصد است که همه هزینه تحصیل این افراد از طرف بنیاد شهید به دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت می شود و مجموعه ب هم شامل ایثارگران و جانبازان زیر 25درصد است که دانشگاه آزاد اسلامی برای تحصیل این افراد تسهیلاتی ارائه می کند.

دکتر نصیرزاده ادامه داد: مدیران امور شاهد و ایثارگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید توجه ویژه ای به حوزه فرهنگی داشته باشند و ارتباط خوبی با دانشجویان شاهد و ایثارگر برقرار کرده و به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بپردازند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، نشر فرهنگ ایثار و شهادت را از وظایف اصلی مدیران ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه دانست و گفت: در این حوزه باید کار انقلابی جهادی صورت گیرد چرا که تفکر بسیجی و روحیه انقلابی در این حوزه بسیار دارای اهمیت است.

وی در پایان تأکید کرد: اداره امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی باید مسئول انجام تمامی امور آموزشی دانشجویان خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باشد و علاوه بر این حوزه، دو مأموریت دیگر هم داریم که مربوط به رسیدگی به امور اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر است.

در ادامه این نشست، مدیران امور شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و مراکز استان ها به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام /

کد خبر: 972132

وب گردی

وب گردی