کسایی‌پور: باید با توجه به شرایط هدف‌گذاری کنیم / کار سختی پیش رو داریم

گزینه سرمربیگری تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم های حاضر در لیگ برتر، خودشان را بسته اند و با آمادگی کامل برای حضور در رقابت ها آماده می شوند.

محمد کسایی پور در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد توافق با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای هدایت تیم بسکتبال این دانشگاه اظهار داشت: صحبت هایی انجام شد و توافقاتی صورت گرفت. قرار است همه چیز در جلسه امروز (سه شنبه) نهایی شود. باید ببینم چه انتظارات و توقعاتی وجود دارد و بر همین اساس، برای فصل جدید لیگ برتر هدف‌گذاری کنیم.

وی ادامه داد: متأسفانه زمان زیادی از دست رفته و مسابقات لیگ برتر 20 روز دیگر آغاز می شود. اگر به عنوان سرمربی تیم دانشگاه آزاد انتخاب شوم، باید تلاش مضاعفی را به کار بگیریم. کار بسیار سختی پیش رو داریم چرا که دیگر تیم ها، خودشان را بسته اند و با آمادگی کامل برای حضور در رقابت ها آماده می شوند.

گزینه سرمربیگری تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این سؤال که چه تیم هایی را مدعی قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر می داند، گفت: آبادان و گرگان، تیم های خوبی دارند. پتروشیمی بندر امام هم همیشه تیم خوبی داشته است. شیمیدر هم جزو تیم های مدعی است. ما هم در صورت توافق باید با توجه به شرایط هدف‌گذاری کنیم. طبیعتا هر تیمی می خواهد در پایان فصل، قهرمان شود.

کسایی پور که در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، هدایت تیم بسکتبال سه نفره ایران را عهده دار بود و توانست این تیم را به مقام سومی رقابت ها برساند، تصریح کرد: بسکتبال ایران با کسب دو مدال نقره و برنز در بازی های آسیایی نشان داد از پتانسیل بسیار زیادی برخوردار است. در مجموع نتایج بسیار خوبی کسب کردیم چرا که بانوان ما هم عملکرد خوبی داشتند. امیدوارم روند موفقیت های بسکتبال ایران ادامه دار باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 972137

وب گردی

وب گردی