مراجعه ٤ میلیون و ٧٠٠ هزار شهروند؛ فقط به یکى از میدان هاى میوه و تره باراز اول سال

عدد عجیب ٤ میلیون و ٧٠٤ هزار مراجعه فقط در یکى از میدان هاى میوه و تره بار از ابتداى سال ٩٧، نشان دهنده اقبال عمومى نسبت به میادین میوه و تره بار و جایگاه این مراکز خدماتى نزد شهروندان است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومى سازمان مدیریت میادین شهردارى تهران؛ روزانه به طور متوسط ٢٤ هزار نفر از میدان جلال آل احمد خرید مى کنند که از ابتداى سال جارى تا کنون این رقم از ٤ میلیون و ٧٠٠ هزار مراجعه کننده فراتر رفته است.

بهمن اردهالى، مدیر میدان میوه و تره بار جلال آل احمد با اعلام این مطلب افزود: میزان فروش این میدان روزانه بالغ بر ٨٧ تُن است که به این ترتیب در ١٩٦ روز گذشته، ١٧ هزار و ٥٢ تُن انواع محصولات در میدان مذکور به فروش رسیده است.

میزان فروش این میدان روزانه بالغ بر ٨٧ تُن است که به این ترتیب در ١٩٦ روز گذشته، ١٧ هزار و ٥٢ تُن انواع محصولات در میدان مذکور به فروش رسیده است

بر اساس این آمار، هر یک از مراجعه کنندگان به میدان میوه و تره بار جلال آل احمد به طور متوسط ٣ کیلو و ٦٢٥ گرم از این میدان خرید کرده اند و در مجموع، بیش از ١٧ هزار تُن محصول در میدان فوق به مشتریان عرضه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 972165

وب گردی

وب گردی