دوست شفر محکوم شد!

استقلالی ها علیه مربی سابق این تیم به دادگاه شکایت کردند تا تخلف او را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانبوز، جیری ساناک، مربی چک‌تبار تیم فوتبال استقلال پس از یک دلخوری کوچک بر سر خروج از تهران، رفت و دیگر به تهران برنگشت. این مربی در دوران حضور در این تیم با تک‌تک بازیکنان استقلال روابط دوستانه‌ای داشت. وی پس از اینکه می‌خواست برای دیدار با مادر بیمارش راهی کشورش شود، متوجه شد به دلیل عدم رفع مشکل مالیاتی، ممنوع‌الخروج شده و این موضوع را بهانه کرد و از ادامه همکاری با استقلال سر باز زد.

استقلالی ها اعلام کردند که با ساناک قرارداد دارند و او موظف است به قراردادش عمل کند. همه روز‌هایی که ساناک در تهران یا اردوی ترکیه و دیگر اردو‌های تیم نبوده برایش غیبت رد شده و باید در این باره به کمیته انضباطی باشگاه پاسخگو باشد.

گفته شده سوم اکتبر (امروز) آخرین مهلتی است که باشگاه در نامه رسمی به او و مدیر برنامه‌اش اعلام کرده تا برای تعیین تکلیفش به تهران و باشگاه استقلال مراجعه کند.

استقلال تا این هفته‌ها کادر فنی را بدون این فرد بالای سر تیم داشته در حالی که می‌شد از یک مربی دیگر برای همکاری با وینفرد شفر استفاده شود و قطعاً اگر تا فردا خبری از این مربی نشود، شکایتی که از او تهیه شده را به فیفا ارسال کرده و نسبت به ضرر و زیانی که باشگاه از رفتار این فرد دیده معترض می‌شوند.

ناگفته نماند ساناک هنوز پاسخی به شفر و کادر مدیریتی باشگاه نداده و استقلال حاضر است تا با پرداخت هزار فرانک سوئیس پرونده شکایت از او را در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) به جریان بیندازد.

انتهای پیام/

کد خبر: 972252

وب گردی

وب گردی