گزارش روزنامه قطری از شکست السد مقابل پرسپولیس

روزنامه الرایه قطر در گزارشی دیدار رفت تیم فوتبال السد مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تحلیل کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، روزنامه الرایه قطر در گزارشی دیدار رفت تیم فوتبال السد مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با شکست یک بر صفر میزبان مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ همراه بود را تحلیل کرد.

در این گزارش آمده: السد با نتیجه‌ای دور از انتظار در خانه مقابل پرسپولیس شکست خورد. حالا ماموریت صعود در بازی برگشت سخت‌تر شده اما غیر ممکن نیست. پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم فقط یک حمله کردند و با همان حمله به پنالتی و گل رسیدند. السد یک میدان را واگذار کرد اما کل جنگ را نباخته، در نیمه اول مغلوب شده اما یک نیمه باقی مانده و تنها می‌تواند با پیروزی در تهران به صعود فکر کند.

در ادامه این گزارش آمده: السد در این بازی در حد خودش ظاهر نشد با این وجود حملات زیادی در طول مسابقه انجام داد که به نتیجه نرسید. فشار بازیکنان پرسپولیس مانع از این می‌شد که السد به دروازه آنها نزدیک شود و بیشتر زمان بازی در مرکز زمین جریان داشت. پرسپولیسی‌ها همه راه‌های نفوذ را بسته بودند.

روزنامه الرایه همچنین از داور بازی انتقاد کرده و نوشته: بازیکنان پرسپولیس با تصمیمات داور ضعیف این بازی توانستند بارها جریان بازی را متوقف کنند و جلوی حملات السد را بگیرند. پرسپولیس درست در زمان حملات و فشار شدید السد از یک ضد حمله خطرناک و سریع به بهترین شکل استفاده کرد. علی علیپور از خوخی، دفاع السد سریع‌تر بود و به توپ رسید تا یک پنالتی بگیرد و یک گل ارزشمند به ثمر برساند.

انتهای پیام/

کد خبر: 972331

وب گردی

وب گردی