لوکس ترین خودروی خودران برقی رنو تولید شد

شرکت رنو خودروی لوکس تازه ای به نام ای زد- اولتیمو عرضه کرده که علاوه بر تجهیزات فراوان پیشرفته به صورت خودران و برقی طراحی شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مهر، محیط داخلی این خودرو مشابه اتاق نشیمن خانه های لوکس است و دارای مبل های راحتی و وسایل چندرسانه ای و ارتباطی متنوعی است. لذا صاحبان مشاغل و تجار در حین جابجایی با این خودروها می توانند امور حرفه ای خود را انجام داده و پیگیری کنند.

طول این خودرو به ۶ متر می رسد و درهای آن بر خلاف درب های خودروهای عادی به صورت کشویی باز و بسته می شود. سقف خودروی یادشده نیز برقی و قابل جابجایی است.

زد – اولتیمو در اصل برای سفر سه نفر طراحی شده و یک محل ویژه نیز برای قرار دادن بار و ساک های مسافرتی در آن تعبیه شده است. طراحی داخلی زیبا، استفاده از چرم، چوب های صیقل داده شده و دکوراسیون داخلی چشمگیر باعث شده محیط داخلی خودروی مذکور بیشتر شبیه به اتاق یک هتل و نه درون خودرو باشد.

سازگاری سیستم ارتباطی و چندرسانه ای این خودرو با نرم افزارهای دریافت فرامین صوتی، کسب اخبار و اطلاعات و قرائت محتوا در شبکه های اجتماعی و غیره را ممکن می سازد. اطلاعات فنی بیشتر در مورد این خودرو طی روزهای آینده اعلام می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 972406

وب گردی

وب گردی