باند قاچاقچیان مسلح در درگیری با مرزبانان در نهبندان منهدم شد

فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام تیم سه نفره اشرار و قاچاقچیان مسلح در عملیات عصر روز گذشته مرزبانان در منطقه مرزی نهبندان خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار "قاسم رضایی" در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته، مرزبانان خراسان جنوبی در ارتفاعات صعب العبور منطقه مرزی نهبندان با تعدادی از اشرار مسلح درگیر شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا به حضور به موقع تیم های عملیاتی مرزبانان ما در منطقه مزبور اشاره و کرد و گفت: در این عملیات، از این تیم 3 نفره، یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید و یک نفر دیگر مجروح و نفر سوم نیز که توان مقابله با مرزبانان را نداشت، خود را تسلیم کرد.

وی به درگیری های مرزبانان با اشرار مسلح در سال جاری اشاره کرد و گفت: مرزبانان خراسان جنوبی با بهره گیری از نیروهای جهادی با استفاده از تجهیزات اپتیکی کوچک ترین تحرکات در نوار مرزی را زیر نظر گرفته و در نتیجه ساعت ها کار اطلاعاتی و انجام عملیاتی دقیق و غافلگیرانه این تیم 3 نفره اشرار مسلح را هنگام عبور از مرزهای کشور عزیزمان زمین گیر کردند.

این مقام ارشد فرماندهی مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه این عملیات با همکاری اطلاعاتی مرزبانان استان خراسان رضوی و جنوبی انجام شده است، گفت: در پاکسازی از محل 3 قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، 12 تیغه خشاب و نزدیک به 300 تیر جنگی کشف شد.

سردار رضایی در پایان گفت: مرزبانان برای حفظ و حراست از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی تمام توان خود را بکار گرفته و با هرگونه ناامنی در نقاط صفر مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 972612

وب گردی

وب گردی