واحد تهران غرب دوره‌‌های مهارتی استارتاپی به صورت عمومی برگزار می کند

رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: فراخوان شرکت در دوره‌‌های مهارتی استارتاپی در واحد تهران غرب به صورت عمومی است و دانشجویان دانشگاه آزاد برای شرکت در این دوره ها از تخفیف 50 درصدی بهره‌مند خواهند شد.

دکتر سید حسین پیشگر رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در گفت‌و‌‌گو با خبر‌نگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌‌های مرکز رشد این واحد دانشگاهی و اهداف آن گفت: باید به سمتی برویم که دانشگاه آزاد را به عنوان دانشگاه کارآفرین معرفی کنیم تا دانشجویان با اطمینان از آینده این دانشگاه را انتخاب کنند که با این رویکرد، مرکز رشد واحد تهران غرب با تایید سازمان مرکزی در فروردین ماه 1397 تاسیس شده است تا به این طریق بتوانیم شرکت‌‌ها و مراکز رشد دانش بنیان را در این واحد دانشگاهی مستقر کرده و به پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد معرفی کنیم.

وی افزود: واحد تهران غرب به منظور مهارت افزایی دانشجویان، سه دوره استارتاپ در سال گذشته برگزار کرد و آخرین دوره آن مربوط به حوزه سلامت بود که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی برگزار شد. مهم ترین هدف گذاری این دوره مبنی بر قرار گرفتن دانشجویان دارای ایده در کنار افرادی که تجربه کارهای اجرایی و عملیاتی دارند بود. این افراد می‌‌توانند تجریبات خوبی را در اختیار دانشجویان قرار دهند که کارها و ایده هایی که دارند را به سمت تجاری سازی و بازار هدایت کنند.

رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر یک شرکت فناور در مجتمع پیامبر اعظم واحد تهران غرب مستقر شده، هدف ما برگزاری 5 استارتاپ تا آخر سال است که اولین استارتاپ با موضوع گردشگری تا اوایل آبان خواهد بود و هفته آخر آبان‌ماه استارتاپ دیگری با موضوع هوافضا برگزار می‌شود که در تلاشیم پژوهشگاه فضایی را در کنار سازمان فضایی وارد این بحث کنیم.

پیشگر تاکید کرد: دو استارتاپ در زمینه آی تی، همچنین یک استارتاپ در زمینه محیط زیست داریم که در اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد و هدفمان استقرار سه گروه و ایده برتر در مراکز رشد است که به سمت ایده‌‌های تجاری و درآمدزایی حرکت کنند.

وی متذکرشد: فراخوان شرکت در دوره‌‌های مهارتی استارتاپی به صورت عمومی است و دانشجویان دانشگاه آزاد برای شرکت در این دوره‌‌‌‌ها از تخفیف 50 درصدی بهره‌مند خواهند شد. تاکنون چند شرکت برای ارائه ایده‌‌‌های خود در این دوره‌‌ها اعلام آمادگی کرده و وارد این مرحله شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 972630

وب گردی

وب گردی