خلق ثروت و نوآوری؛ برنامه های معاون جدید توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: خلق ثروت و نوآوری از برنامه های مهم من است. اگر به واحدها با استفاده از شعار جهانی فکر کردن و منطقه ای عمل کردن استقلال دهیم، دستاوردهای خوبی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز،‌ مراسم تودیع دکتر پورعباس معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی و معارفه مجید مشکینی به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی با حضور دکتر طهرانچی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

دکتر مشکینی معاونت جدید توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: از حسن انتخاب و اعتماد دکتر طهرانچی و همه دست اندرکاران این دانشگاه تشکر می کنم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با مخالفت های زیادی آغاز به کرد،‌ در ابتدای کار مانند جوانه بود و در حال حاضر به درخت تنومندی تبدیل شده و از لحاظ کمی و کیفی دارای شرایط مناسبی در کشور است. نیازمند پوست اندازی بیشتری است که این دانشگاه تا سال 1404 به انتخاب اول دانشجویان تبدیل شود.

مشکینی افزود: از جمله نقاط قوت دانشگاه آزاد اسلامی،‌ می توان به استقلال مالی اشاره کرد، این دانشگاه از ابتدا روی پای خود ایستاده است که در حال حاضر در مرحله جدیدی قرار گرفته و نیازهای آن نیز متفاوت شده است، این دانشگاه باید نقاط قوتش را تقویت کند، دانشگاه آزاد با توجه امکانات موجود این توانایی را دارد.

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی بیان کرد: برای انجام یک کار مثبت، منابع مالی هیچ گونه ارزشی ندارد؛ اما یک ابزار پرقدرت برای رسیدن به هدف است؛ دانشگاه آزاد با منابع انسانی و مالی فراوانی که دارد می تواند قدم های محکم تری در این راستا بردارد. تک تک افراد در ارتقاء دانشگاه آزاد اسلامی موثر هستند که باید توانمندی منابع انسانی را جدی بگیریم، اگر افراد در جایگاه اصلی خود قرار گیرند، دانشگاه آزاد با سرعت بیشتری ارتقاء خواهد یافت.

وی در پایان تاکید کرد: خلق ثروت، نوآوری و بهره وری از برنامه های مهم من است و اگر به واحدها با استفاده از شعار جهانی فکر کردن و منطقه ای عمل کردن استقلال دهیم، دستاوردهای خوبی خواهیم داشت. اگر بتوانیم به‌صورت تیمی کار کنیم؛ قطعا ثمرات خوبی خواهد داشت. دست یاری به سوی همه دراز می کنم و خود را خادم خانواده دانشگاه آزاد اسلامی می دانم.

انتهای پیام/

کد خبر: 972653

وب گردی

وب گردی