انفجار شدید و آتش‌سوزی ساختمان در خیابان جیحون/ دو نفراز زیرآوار بیرون کشیده شدند

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار شدید و آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان جیحون خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ،جلال ملکی با اعلام خبر انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان جیحون درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 6:37 صبح امروز یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان در خیابان جیحون، نرسیده به خیابان دامپزشکی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان حدود 2دو به محل حادثه رسیدند، گفت: محل حادثه یک ساختمان 4 طبقه 12 واحدی بود، در طبقه چهارم در یکی از واحدها انفجار شدیدی به وقوع پیوسته و شدت انفجار به حدی بود که در و پنجره‌های این ساختمان و ساختمانهای مجاور تخریب و دیوارهای و سقف های همان واحد و واحدهای کناری خساراتی دیده بود.

وی تصریح کرد: دو مرد که در همان محل زندگی می‌کردند به علت تخریب بخشی از سقف ها و دیوارها زیرآوار محبوس بودند که آتش‌نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند، این حادثه منجر به بروز آتش‌سوزی نیز شده بود که آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش مشغول خارج کردن این دو مرد شده و آنها را در حالیکه زنده بودند، به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی گفت: افراد دیگر نیز با کمک آتش‌نشانان از محل حادثه خارج شدند، در نهایت آتش‌نشانان مشغول ایمن‌سازی و بررسی علت حادثه شدند اما احتمال بروز حادثه بر اثر نشت گاز شهری زیاد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 972670

وب گردی

وب گردی