بسیاری از شرکت‌های دانش بنیان از ایده عبور کرده و به مرحله اجرا رسیده‌اند

مشاور عالی وزیر نیرو در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب گفت: خوشبختانه بسیاری از شرکت‌های دانش بنیان از مرحله ایده عبور کرده و به اجرا رسیده‌اند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ستار محمودی با اشاره به برپایی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، گفت: حضور فعال شرکت‌های خصوصی در نمایشگاه آن هم در زمان تحریم‌ها جالب توجه است. بنابراین منافع ملی ایجاب می‌کند که در آینده به این شرکت‌ها بهای بیشتری داده شود.
او ادامه داد: موفقیت بخش خصوصی در گرو رقابت است، بنابراین این شرکت‌ها باید پایش و ارزیابی کار خودشان را بیش از پیش بالا ببرند.
مشاور عالی وزیر نیرو تصریح کرد: فضای خوبی برای رقابت صنعت‌گران به وجود آمده که می‌بایست به منظور کسب موفقیت در بازار، واقعیت و شرایط بلندمدت را در نظر بگیرند.
محمودی با بیان اینکه وزارت نیرو باید ارتباط بیشتری با صنعت‌گران داشته باشد، خاطرنشان کرد: وزارت نیرو می‌تواند از طریق خرید تولیدات داخلی به حفظ ظرفیت موجود در صنعت کمک کرده و با همکاری وزارت خارجه از صادرات کالای تولیدکنندگان داخلی حمایت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 972700

وب گردی

وب گردی