گرو؛ اختلاف جدید مربیان و مدیران استقلال

مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال استقلال به محل اختلافی میان کادر فنی و مدیران این باشگاه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، عملکرد الحاجی گرو در تیم فوتبال استقلال با انتقادهای زیادی روبرو شده و با توجه به اینکه او را با مامه بابا تیام، مهاجم سنگالی فصل گذشته آبی‌پوشان مقایسه می‌کنند، انتقادها شدت گرفته است. گرو نه تنها گلی نزده، بلکه پاس گل هم نداده، اما امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفته او بازیکن خوبی است و چون تیم هماهنگ نشده، بازی اش به چشم نمی‌آید.

اظهارنظر کسی که هر روز در تمرینات استقلال حضور دارد و بیشتر از مدیران باشگاه با شرایط بازیکنان آشناست، قابل تأمل است. اصغر حاجیلو، سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد گرو در حد تیام نیست و هیچ گاه نیز نخواهد بود.

اگر چه اظهارات حاجیلو باعث ناراحتی وینفرد شفر، سرمربی آلمانی آبی‌پوشان شده و حتی در این زمینه با سرپرست تیم بحث کرده است اما حرف‌های حاجیلو نشان می‌دهد که گرو به هیچ عنوان در حد و اندازه‌ای نبوده که از او انتظار می‌رفت. از طرفی، اختلاف نظر بین مدیران باشگاه و حاجیلو قابل توجه است و مشخص نیست چرا با هم هماهنگ نیستند!

گرو با استقلال به دلار قرارداد بسته و با این شرایطی که دارد، بعید نیست نیم فصل دوم توسط شفر از تیم کنار گذاشته شود و بدهی برای باشگاه برجای بگذارد. استقلال در مقطعی اقدام به جذب گرو کرد که درخواست خود شفر بود و همچنین به خاطر از دست دادن تیام، تحت فشار قرار داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 972717

وب گردی

وب گردی