برگزاری کلاس های آموزشی در اردوهای ضیافت رضوی برای 5 هزار دانشجو

رئیس امور اداره دفاتر خواهران نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: در بحث ضیافت رضوی، از میان فعالان تشکل دانشجویی، 5 هزار دانشجو را در قالب 10 اردوی 500 نفره به مشهد دعوت کرده و برای آنها کلاس هایی برگزار کردیم.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، نشست هم‌اندیشی خواهران عضو شورای مرکزی اتحادیه های دانشجویی عصر امروز با حضور دکتر مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان در محل اداره تشکل های اسلامی سیاسی با هدف ارتقا و توانمند سازی خواهران تشکل های دانشجویی برگزار شد.

عابدینی رئیس اداره امور دفاتر خواهران نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در این نشست، گفت: به کمک مسئول استانی دانشگاه های نهاد تهران، جلسات مفصلی را برگزار کرده ایم، متاسفانه تجمع دختران انقلابی در دانشگاه ها کمتر است و به صورت رویکرد مناسب و آن طور که باید دیده نمی شوند.

وی ادامه داد: در کلانشهر تهران این موضوع ضرورت دارد در همین راستا هیات دانشجویی دخترانه را طراحی کردیم، این تشکل‌های انقلابی جایی دیده نمی شدند، لازم بود این تجمع ها برای مناسبت های خانواده ایجاد شود. شب شهادت حضرت رقیه شاهد تجمع دختران انقلابی دانشجویی و تشکل ها را در دانشگاه الزهرا شاهد بودیم.
عابدینی گفت: در بحث ضیافت رضوی، از میان فعالان تشکل دانشجویی، 5 هزار دانشجو را در قالب 10 اردوی 500 نفره به مشهد دعوت کرده و برای آنها کلاس هایی برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: بحث تبیین بیانیه ها در تشکل ها کمی کم رنگ شده است، افرادی باید با توجه به تخصص خود پای کار باشند. همچنین ماتریس دانشجویی را بر اساس بیانات رهبری و امام خمینی(ره) تبیین کرده ایم.

وی بیان کرد: در بحث آسیب های اجتماعی در وزارت کشور مطرح می شود، نهاد موظف شد آموزش های اخلاقی حین عقد از یک ساعت به شش ساعت افزایش دهد. استادان نیز به این مراکز معرفی شدند. 130 استاد در تهران شناسایی کردیم که آموزش های لازم به آن ها داده شده است، استان تهران و البرز از اسفند ماه سال گذشته این اقدام را آغاز کرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 972721

وب گردی

وب گردی