منظری توکلی: مهارت های عمومی و تخصصی در مدارس سما آموزش داده می شود

ریاست سازمان سما دانشگاه آزاد گفت: برای هر دانش آموز علاوه بر مهارت‌های زندگی یک مهارت عمومی و تخصصی را آموزش می دهیم که بعد از فارغ التحصیلی بتواند یک کار آفرین باشد و شغل ایجاد کند.

دکتر علیرضا منظری توکلی ریاست سازمان سما دانشگاه آزاد در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره تبدیل انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان انتخاب اول داوطلبان تا سال 1404 گفت: اگر دانشگاه آزاد اسلامی طرح‌ها و برنامه‌‌هایی که در هیات امنای دانشگاه تهیه و تدوین می‌‌شود بانظارت دقیق ریاست دانشگاه و روسای واحدها به طور کامل اجرا کند مطمئنا در سال 1404 انتخاب اول داوطلبان خواهد بود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین طرح‌‌‌ها در مدارس سما توجه به آموزش‌‌‌های پایه مثل دبستان و دوره متوسطه است که امروز عنایت ویژه به آن شده و مسئولیت پیدا کردیم که ضمن توسعه کمی به توسعه کیفی آموزش‌ها در مدارس بپردازیم، به ویژه برای هر دانش آموز علاوه بر مهارت‌های زندگی یک مهارت عمومی و تخصصی را آموزش دهیم که بعد از فارغ التحصیلی بتواند یک کار آفرین باشد و شغل ایجاد کند.

ریاست سازمان سما دانشگاه آزاد درباره توسعه مدارس سما در سراسر کشور خاطر نشان کرد: براساس دستور هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی تعداد مدارس سما که 575 مدرسه است تا سال 1404 به 1000 مدرسه خواهد رسید.

منظری توکلی یادآور شد: امسال نزدیک به 240 مدرسه اعلام آمادگی کردند که در نهایت 180 مدرسه مجوز مدارس سما را دریافت کردند و منجر به توسعه کمی این مدارس شد که توسعه کیفی مدارس سما بیش از توسعه کمی مورد تایید دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی است. قطعا مدارس سما در سراسر کشور تا سال 1404 با تلاش و توجه بیشتر مسئولان امر به بالاترین درجه کیفی خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 972759

وب گردی

وب گردی