آموزش آنلاین در استراتژی آینده مدارس حیاتی است

 نتایج نظرسنجی آموزش عالی آنلاین توسط کنسرسیوم اسلوون حاکی از آن بود که 65.9٪ از روسای دانشگاهی که در دانشگاه های آنلاین شرکت می کنند، موافقت کرده اند که آموزش آنلاین برای استراتژی های آینده مدارس، حیاتی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز، این روزها نمی‌توان کتمان کرد که اینترنت یکی از قوی‌ترین و موثرترین منابع آموزشی در میان رسانه ها به شمار می رود، فرقی نمی‌کند در کجای جهان قرار گرفته باشیم، هر فرد در هر نقطه و هر زمانی با یک کلیک ساده می تواند به اطلاعات مورد نظرش دست پیدا کند.

برخی از محققان معتقدند در آینده‌ای نه چندان دور بسیاری از اقداماتی که در گذشته نیاز به حضور افراد داشت، به‌وسیله اینترنت حل خواهد شد. از اینترنت تنها نمی توان برای دریافت اطلاعات استفاده کرد بلکه می توان به‌وسیله آن،‌ نکات و اطلاعات خوب را به دیگران آموزش داد.

محال است نام آموزش آنلاین را نشنیده باشید، «آموزش آنلاین»همان طور که از نامش پیداست،‌ آموزشی است که به طور آنلاین و از طریق اینترنت انجام می‌شود. این آموزش از طریق برنامه هایی صورت می گیرد که از پیش تعیین شده است. در آموزش آنلاین اغلب آموزش و یادگیری در محیط های مجزا از یکدیگر انجام می‌شود، در همین راستا لازم است میان نهاد و دانشجو به‌وسیله یک تکنولوژی، ارتباط مناسبی ایجاد شود.

آموزش آنلاین به عنوان روشی جدید برای طراحی، تدوین، عرضه و ارزشیابی آموزش به شمار می‌رود که در راستای یادگیری و آموزش؛ می توان از توانایی ها و امکانات آن استفاده کرد. آموزش الکترونیکی نیز از زمان پیدایش اینترنت و رشد فناوری رایج شده و توجه بسیاری از مدرسان و موسسات آموزشی را در سطح جهان به خود جلب کرده است.

33.5 درصد دانشجویان آمریکایی یک ترم را به صورت آنلاین می‌گذرانند

در آخرین نظرسنجی آموزش عالی آنلاین توسط کنسرسیوم اسلوون، آموزش آنلاین در ایالات متحده مورد بررسی قرار گرفت،‌ نتایج این نظر سنجی حاکی از آن بود که 33.5 درصد از دانشجویان، حداقل یک ترم را به صورت آنلاین دریافت می‌کنند.

امکان افزایش این میزان؛ در دانشگاه های آنلاینی وجود دارد که به طور مداوم، گزینه های بیشتری را به دانشجویان ارائه می‌دهند، نتایج اولیه این نظرسنجی حاکی از آن است که آموزش آنلاین در بسیاری از دانشگاه ها همچنان رشد چشمگیری دارد.

توافق 65 درصدی روسای دانشگاه های آمریکا بر اهمیت آموزش آنلاین

نتایج نظرسنجی آموزش عالی آنلاین توسط کنسرسیوم اسلوون حاکی از آن بود که 65.9 درصد از روسای دانشگاهی که در دانشگاه های آنلاین شرکت می کنند، موافقت کرده اند که آموزش آنلاین برای استراتژی های آینده مدارس، حیاتی است و تنها 9.7 درصد از موارد بررسی شده، با این بیانیه مخالف بودند. تمامی این موارد به آموزش آنلاین کمک می کند تا به آرامی و به طور پیوسته، به بخشی از استاندارد آموزشی در مدارس و دانشگاه های ایالات متحده تبدیل شود.

چرا از آموزش آنلاین استقبال می‌شود؟

بر اساس گزارش پایگاه bestcollege، دلایل زیادی برای افزایش چشمگیر در ثبت نام مدارس عالی اینترنتی کشور وجود دارد. بیشتر بزرگسالان طرفدار آموزش‌های آنلاین هستند،‌ این افراد معمولا به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی بازمی‌گردند تا مهارت های خود را بسنجند و آن را ارتقا دهند تا بتوانند در بازار کار رقابت بیشتری داشته باشند.

این روزها داشتن یک مدرک دانشگاهی ضروری است و به لطف برنامه های آموزشی آنلاین؛ می‌توان به آن دست پیدا کرد، تا افراد به‌وسیله آن یک شغل مناسب پیدا کرده و در حرفه خود پیشرفت کنند.

برنامه های دانشگاه های آنلاین انعطاف پذیر و نسبتا کم هزینه است

بر اساس گزارش پایگاه bestcollege، بهترین کالج ها و دانشگاه های آنلاین، برنامه های انعطاف پذیر و نسبتا کم هزینه ای را ارائه می دهند که برای دانشجویان جذاب است. پرسنل، بزرگسالان و دانش آموزان از جمله بیشترین افرادی هستند که مدرک تحصیلی خود را از طریق آموزش آنلاین دریافت کرده اند. بسیاری دانشگاه‌های مجاز و معتبر، انواع مختلفی از کلاس ها را ارائه می دهند، البته به جز موردی که تنها مختص آموزش اینترنتی است؛ کلاس‌های آنلاین این امکان را به دانشجویان می دهد که هر روز مجبور نباشند مسیر رفت و آمد به دانشگاه را طی کنند.

امروزه بیشتر دانشجویان جهان که به دنبال اخذ مدرک آنلاین از دانشگاه های معتبر اروپایی هستند، می توانند مطمئن باشند که در برنامه ای مانند کلاس درس سنتی آموزش می‌بینند. بسیاری از موسسات هستند که برنامه های آموزشی خود را به صورت آنلاین ارائه می دهند. همانند هر برنامه سنتی، بهترین کالج های آنلاین دارای ویژگی مهم اعتباربخشی هستند. با این حال، با توجه به عوامل دیگر، از جمله تحویل برنامه، امکانات، کمک مالی و حمایت از دانشجویان آنلاین، هر مدرسه سیاست و روش های خاص خود را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 972806

وب گردی

وب گردی