تهرانی ها از تغییرات مداوم علائم ترافیکی در مناطق سرگردان شده اند

تغییرات پی‌درپی علائم ترافیکی در معابر و خیابان‌های پایتخت توسط معاونت‌های حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری‌های مناطق این روزها برای شهروندان دردسرساز شده است.

به گزارش ایسکانیوز، تغییرات پی‌درپی علائم ترافیکی توسط معاونت‌های حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در مناطق موجب سردرگمی شهروندان و گلایه آنها شده است تا آنجایی که عمر تغییرات علائم ترافیکی در برخی از معابر و خیابان‌ها حتی به کمتر از یک ماه می‌رسد.

اگرچه شهروندان و ساکنان محلات با هر تغییری که باعث رفع گره‌های ترافیکی باشد موافقند اما این‌گونه تغییرات که بدون مطالعات و کارهای کارشناسی انجام می‌شود جز گلایه شهروندان دستاورد دیگری را در پی ندارد.

این روزها شاهدیم که معاونت‌های حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مناطق دست به تغییرات علائم ترافیکی در برخی از خیابان‌ها و معابر زده‌اند به‌طوری که هیچ گونه اطلاع‌رسانی از قبل به ساکنان آن منطقه و محله نشده است و همین امر منجر به تصادفات شده است به‌طوری که یک‌شبه علائم ترافیکی تغییر می‌کند به‌عنوان مثال یک خیابان یکطرفه، خیابان دیگری دوطرفه و معبر دیگری یک‌شبه بسته می‌شود اما درست چند روز بعد همان خیابان‌ و معابر یا به شکل سابق خود بازگشته و یا مجدداً با علائم جدید ترافیک تغییر می‌کند.

این تغییرات آن‌قدر زیاد شده است که شهروندان نسبت به آن اعتراض داشته و برای بیان اعتراض و گلایه خود به شهرداری‌ها نواحی و مناطق مراجعه می‌کنند اما پاسخ صحیح و شفافی را دریافت نکرده‌اند.

از مناطقی که این روزها ساکنانشان به‌شدت گلایه و انتقاد دارند می‌توان به شهروندان محدوه خیابان تهرانپارس (منطقه 8)، برخی از معابر منطقه دو، پانزده و... اشاره کرد.

این در حالی است پیگیری خبرنگار تسنیم برای دریافت پاسخ برای گلایه شهروندان از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران نیز بی‌جواب ماند و مسئولی در این زمینه پاسخگو نبود.

انتهای پیام/

کد خبر: 972809

وب گردی

وب گردی