انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در زمینه های پژوهشی، آموزشی، فناوری، سخت افزاری و توسعه ورزش های دانشجویی منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: احساس می شود در زنجیره ورزش و جوانان خلاء وجود دارد و دانشگاه می تواند آن خلاء را پر کند.

دکتر اسحاق رسولی افزود: از ظرفیت و قابلیت هایی که در دانشگاه وجود دارد در جهت ارتقا و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استفاده شود.

وی اظهار کرد: با بهره گیری از قابلیت های هیات علمی و دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی می توان در جهت توسعه استان استفاده کرد؛ زیرا که از این طرفیت ها در دانشگاه تا حدودی استفاده می شود و بیشتر ظرفیت شان غیرقابل استفاده مانده است.

رسولی بیان کرد: دولت باید کار مدیریت و رهبری را انجام دهد و بسیاری از کارهای خود را برون سپاری کرده و از قابلیت های دیگر دستگاه های علمی و اجرایی استفاده کند.

وی گفت: یکی از کارهای خوبی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در حال انجام است، راه اندازی مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی است که تجهیزات لازم آماده شده و در حال مکان یابی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز همکاری دو مجموعه را عامل رشد و توسعه سریع ورزش در استان معرفی کرد.

بهرام آقاخانی گفت: در خصوص توسعه ورزش های همگانی کارهای خوبی صورت گرفته و این امر مهم باید در دانشگاه نیز نهادینه شده و توسعه یابد.

کد خبر: 972871

وب گردی

وب گردی