هر انحرافی در سازمان صداوسیما ایجاد شود، به نام اسلام تکثیر و تکرار خواهد شد

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره عمار گفت: باید به تعاریف برگردیم، تعریف اسلام و جمهوری در صداوسیمای ما تحریف شده است که هر انحرافی در سازمان صداوسیما ایجاد شود، به نام اسلام تکثیر و تکرار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست جوانان و تحول در رسانه با هدف تبیین نقش جوانان در تحول رسانه و سالن آمفی تئاتر دانشگاه صداوسیما در حال برگزاری است. وحید جلیلی رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره عمار گفت: صداوسیما در بسیاری از بخش ها، ضدآرمان ها عمل می کند یا در حوزه های وسیع‌تر، بی عملی می کند، پیشنهاد می کنم صداوسیما به وظیفه اصلی خود برگردد.

او افزود: اقلیتی برای صداوسیما حکومت می کنند و بودجه های آن را برای خود اختصاص می دهند. چالش ما با مدیران صداوسیما این است که صداوسیما را برای اقلیت خاصی در نظر گرفتند.

جلیلی ادامه داد: در ۲۰ سال گذشته حتی یک کاراکتر حزب اللهی وجود ندارد که اگر کسی از بیرون به صداوسیما نگاه کند فکر می کند فاصله‌ی میدان ولیعصر تا میدان ونک را جمهوری اسلامی گویند.

این کارشناس فرهنگی گفت: همانطور که خرمشهر آزاد شد، امیدوارم صداوسیما نیز از این مدیران اقلیت خود آزاد شود.

او افزود: در زمان مدیریت ضرغامی من حتی برای ورود به محیط و فیزیک صداوسیما ممنوع شده بودم که این نشان می دهد مدیران مقتدری وجود دارد و می دانند باید چه کسانی را وارد کنند.

جلیلی افزود: به قول یکی از دوستان، دوره‌ی ما، دوره‌ی رستم های بدون فردوسی است، فردوسی های زمان مشغول سلبریتی ها هستند و مدیران صداوسیما در برابر روشنفکران منفعل می شوند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره عمار ادامه داد: ویژگی هنر، وجود احساس است و خیانتی که روشنفکری به هنر ایران انجام داد، کمتر از خیانتی که به انقلاب شد نیست، هم چنین در ۴۰ سال اخیر ما هدف اصلی سازمان های جاسوسی دنیا بوده ایم و ۱۷ هزار شهید ترور در کشور ما وجود دارد و هیچ قابی برای آن ها در نظر نگرفتیم که ما به یک عملیات ضد سانسور در صداوسیما نیاز داریم.

او افزود: باید به تعاریف برگردیم، تعریف اسلام و جمهوری در صداوسیمای ما تحریف شده است که هر انحرافی در سازمان صداوسیما ایجاد شود، به نام اسلام تکثیر و تکرار خواهد شد.

جلیلی گفت: مشکل اصلی نرم افزاری است که بعد از ۲۵ سال صداوسیما تحولی ایجاد نکرده است؛ اما نیروی کار متعهد وجود دارد و با همین ظرفیت ها می توان به خواسته ها رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 972893

وب گردی

وب گردی