برترین دانشگاه‌های مجازی آمریکا در سال 2018

براساس اعلام پایگاه دانشگاه های برتر(bestcollege)،‌ دانشگاه نیوهمشایر با ارائه 200 دوره آنلاین با تمرکز بر اشتغال زایی دانشجویان، به عنوان برترین دانشگاه آنلاین قاره آمریکا در سال 2018 شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پایگاه دانشگاه های برتر،‌ در گزارشی به بررسی دانشگاه‌های مجازی آمریکا در سال 2018 پرداخته و برترین آن‌ها را رتبه بندی کرده است. براساس گزارش این پایگاه،‌ لیست برترین دانشگاه آنلاین قاره آمریکا در سال 2018 به شرح زیر است:

1-دانشگاه نیوهمشایر

دانشگاه ایالتی نیوهمشایر در هوکست؛ در سال 1932 تاسیس شده و بیش از 15 سال است که دوره‌های آنلاین، ارائه می دهد، همچنین بیش از 75 سال است که افراد حرفه ای و موفقی را به جامعه تحویل می‌دهد.

امروزه این دانشگاه غیرانتفاعی، بیش از 200 دوره آنلاین و حرفه ای با تمرکز بر اشتغال‌زایی دانشجویان ارائه می‌دهد. مدارک آنلاین و گواهینامه‌های این دوره‌ها به بیش از 75،000 دانشجو از راه دور و نزدیک ارائه می شود، گفتنی است دوره‌های مجازی از کیفیت مشابه کلاس های حضوری برخوردار هستند.

2-دانشگاه ولدن

دانشگاه والدن در مینیاپولیس، بیش از 40 سال است که به عنوان یکی از مراکز معتبر شناخته می‌شود،‌ دانشگاه ولدن اقدامات حرفه‌ای و مناسبی برای رسیدن به اهداف آموزشی خود انجام داده است. برنامه های آموزش آنلاین این دانشگاه، براساس کمک به دانش آموزان است تا روند بازار را کشف کرده و با آن آشنا شوند، همچنین به‌دست آوردن مهارت های مرتبط نیز در این دوره‌ها مد نظر قرار داده می‌شود،‌ این موارد می تواند بلافاصله در دنیای واقعی مورد استفاده قرار گیرد و تغییر اجتماعی مثبتی در زندگی و جوامع آنها ایجاد شود.

تدریس به دانشجویان از طریق اعضای هیات علمی،‌محققان و متخصصان انجام می‌شود. این تدریس می‌تواند به کلاس‌های آنلاین، چشم انداز آکادمیک و تجربه عملی ارائه دهد.

3-دانشگاه کاپلا

این موسسه آموزش عالی در مینیاپولیس، ابتدا در سال 1993 درهای خود را به روی دانشجویان باز کرد. در حال حاضر کاپلا حدود 38،000 دانشجو دارد که اکثر آن‌ها در مقاطع تحصیلات عالی مشغول به تحصیل هستند. این موسسه آموزشی برتر، 154 دوره آنلاین در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می‌دهد. همچنین تعداد دوره های مقطع دکتری این دانشگاه نیز به 51 می‌رسد. این دانشگاه همچنین به عنوان مراکز یادگیری آنلاین 48 ایالت و 8 کشور خارج از ایالات متحده به شمار می‌رود.

4- دانشگاه هرزینگ

دانشگاه هرزینگ در میلواکی، متشکل از یک انجمن حمایت کننده شامل هیات علمی، کارکنان و دیگر زبان آموزان است. این میراث خانوادگی، در سال 1965 توسط هنری و سوزان هرزینگ تاسیس شد.

نام دانشگاه غیرانتفاعی هرزینگ بارها و بارها به عنوان مدرسه نظامی دوستانه در فهرست مشاغل GI(شاخص های بین المللی کارآفرینی) آمده است. بر اساس گزارش های جهانی، این دانشگاه در سال 2017،‌ برای سومین سال متوالی به عنوان «بهترین برگزار کننده دوره های کارشناسی آنلاین» شناخته شده است.

5- دانشگاه بین قاره ای آمریکا

دانشگاه بین قاره ای آمریکا در شامبرگ ایلینوی، همان طور که از نامش پیداست،‌ یک دانشگاه مجازی و بین قاره ای است، این دانشگاه بیش از 40 سال است که به‌وسیله آموزش عالی،‌ متخصصان را تربیت می‌کند.

دانشجویان این دانشگاه می توانند مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مجازی خود را در کسب و کار، عدالت کیفری، طراحی، آموزش، و فناوری اطلاعات کسب کنند. دوره های آموزشی این دانشگاه به منظور ارائه مهارت های خاص و کاربردی در زمینه های مورد علاقه دانشجویان برگزار می‌شود.

سایر دانشگاه‌های آنلاین برتر در سال 2018 در لیست زیر آمده است:

6- دانشگاه Full Sail در وینتر پارک

7- دانشگاه کاپالان در فورت لادردیل

8-دانشگاه Rasmussen میت لند

9-دانشگاه سنت لئو در سنت لئو فلوریدا

10-دانشگاه Ohio Christian در سیرکلویل

11-دانشگاه Western Governors در سالت‌لیک‌سیتی

12-دانشگاه کایزر در فورت لادردیل

13-دانشگاه Grand Canyon در فینیکس

14-دانشگاه فنی کلرادو در کلرادو اسپرینگز

انتهای پیام/

کد خبر: 972897

وب گردی

وب گردی