زمانی: فدراسیون‌هایی که ریشه ورزش‌شان را در دانشگاه می‌بینند، موفق‌ترند

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: در تمام دنیا، فدراسیون‌هایی که ریشه ورزش‌شان را در دانشگاه می‌بینند، موفق‌تر هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، دکتر محمدرضا زمانی در گرامیداشت روز جهانی ورزش دانشگاهی که به میزبانی ساختمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار داشت: افتخار می‌کنم در دانشگاه پیام نور در کنار آموزش، پژوهش و مسائل فرهنگی مختلفی که دانشگاه به آن اهتمام دارد، مسائل ورزشی را نیز دنبال می‌کنیم. خیل عظیم نیروی انسانی که در دانشگاه پیام نور وجود دارد پتانسیل زیادی را برای گسترش روحیه ورزشی ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: در تمام دنیا، فدراسیون‌هایی که ریشه ورزش‌شان را در دانشگاه می‌بینند، موفق‌تر هستند. امروزه علم به کمک ورزش آمده و توان ورزشکار را برای مسائل مختلف ورزشی ارتقا می‌دهد و رکورد‌های مختلف ورزشی را برای فدراسیون‌ها به بار می‌آورد.

رئیس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: در دانشگاه پیام نور 150 مجتمع فرهنگی در سراسر کشور وجود دارد. با وجود تمام مشکلات و مسائلی که برای این دانشگاه پیش می‌آید 28 هزار دانشجوی تربیت بدنی با 600 مدال ملی و بین المللی در رشته‌های مختلف ورزشی داشته ایم.

زمانی در پایان گفت: در یک سال گذشته دانشگاه پیام نور در میادین مختلف علمی درخشیده است، از جمله کسب مقام در رشته پاورلیفتینگ، جابه‌جایی رکورد این مسابقات در بین 78 کشور، کسب مقام نایب قهرمانی پسران در مسابقات آسیایی، کسب رتبه اول و مدال طلای دانشگاه پیام نور کرمانشاه در رشته دو و میدانی جاکارتا و دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در رشته کبدی در جاکارتا از جمله موفقیت‌های دانشگاه پیام نور بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 972903

وب گردی

وب گردی