نیروی جوانی و کار جهادی موتور محرکه پیشرفت و بالندگی دانشگاه است

سرپرست دانشگاه آزاد واحد ورامین-پیشوا: سخنان اخیر مقام معظم رهبری، رخوت و نا امیدی را برطرف و توان مضاعفی در تمامی ارکان نظام پدید آورد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه آزاد ایسکانیوز از ورامین، دکتر حامد زارعی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع با شکوه بسیجیان گفت: نسل جوان، پیشرو و شتاب دهنده حرکت پرشتاب ایران اسلامی است و ثمره ی این نوع تفکر پیشرفت و توسعه ی مبتنی بر نیروهای داخلی و رشد پایدار در همه حوزه ها است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک نیروی جوانی و کار جهادی را موتور محرکه ای برای انجام کارهای بزرگ و پیشرفت پرشتاب عنوان کرد و افزود: سخنان اخیر مقام معظم رهبری، رخوت و نا امیدی را برطرف و توان مضاعفی در تمامی ارکان نظام پدید آورد.

زارعی تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه با تکیه بر سرمایه و استعدادهای عظیم کشور را یک مطالبه عمومی عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان ما از اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران و طنین انداز شدن اسلام ناب محمدی(ص) به شدت هراسان و تلاش خود را معطوف می کنند تا جوانان این مرز و بوم را به سمت بی تفاوتی نسبت به آینده کشورشان سوق دهند تا این سرمایه های ماندگار در خدمت پیشرفت و تعالی کشور قرار نگیرند.

وی دانشگاه را خاستگاه و نماد عقلانیت در جامعه برشمرد و با تبیین رهنمود های مقام معظم رهبری به جامعه دانشگاهی افزود: حضرت آقا همواره اشاره کرده اند که پیشرفت علمی به تنهایی یک ملت و کشور را سعادتمند نخواهد کرد بلکه همراه شدن حرکت علمی با آرمان‌های والای معنوی و انقلابی، زمینه‌ساز به سامان رسیدن مسائل کشور و الگو شدن آن برای منطقه و دنیای اسلام و جهان خواهد بود.

دکتر زارعی در ادامه این بخش از سخنان خود گفت: در ارگان مهمی همانند دانشگاه آزاد اسلامی که در هر واحد آن چندین هزار دانشجو مشغول به تحصیل و فعالیت هستند، بستر مناسبی برای نمود عینی و تحقق منویات رهبری عزیز از جامعه دانشگاهی فراهم شده است و امیدواریم به مدد الهی و همت و تلاش جهاد گونه از این حوزه خطیر سر بلند بیرون آئیم. انتهای پیام/

کد خبر: 972915

وب گردی

وب گردی