صحبت های بازیگر سینما و تلویزیون در مورد دانشگاه آزاد اسلامی

بازیگر سینما و تلویزیون واکنش مثبتی به حضور در دانشگاه آزاد اسلامی داشت.

کمند امیرسلیمانی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در مورد اینکه خیلی از افراد در رشته هنر درس خوانده‌اند؛ اما به هدفشان نرسیده‌اند، عنوان کرد: زندگی‌ام در شرایطی بود که از سال 59 بازی می‌کردم و زمانی وارد این رشته شدم که سریال پدر سالار آماده پخش و در واقع هدفم مشخص بود و به خاطر اینکه در زمینه‌ فعالیتم، مدرک تحصیلی داشته باشم به دانشگاه آزاد اسلامی رفتم.

وی تصریح کرد: در واقع دانشگاه برایم نقش مکمل داشت. پیشنهادم به افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه را دارند این است که قبل از ورود به دانشگاه هدفشان مشخص باشد.

امیرسلیمانی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی از نظر تئوری باعث شد تا مطالعه و تمرین بیشتری داشته باشم. از لحاظ عملی بعضی کلاس‌ها هم مفید بود و برخی تکنیک‌ها را به صورت دقیق و درست‌تری یاد گرفتم.

بازیگر سینما و تئاتر در پاسخ به اینکه چرا خروجی دانشگاه‌ها نسبت به سال های اخیر ضعیف شده است اظهار داشت: صبر و حوصله‌ دانشجویان زمان ما بیشتر بود. در حال حاضر اکثراً می‌خواهند تا وارد دانشگاه می‌شوند در عالی‌ترین رتبه‌های جامعه‌ هنری حضور پررنگی داشته باشند. در دوران ما افرادی بودند که بعد از فارغ التحصیلی 10 تا 15 سال کار کردند و بعد از آن تلاش‌ها، حالا اسم و نامی در جامعه هنری دارند. البته در همان زمان هم افرادی همکلاس ما بودند که وارد رشته هنر می‌شدند.

امیر سلیمانی خاطرنشان کرد: برای افرادی که وارد دانشگاه می‌شوند پیشنهاد می‌کنم، یک شغل اصلی داشته باشند تا دغدغه مالی و گذران امور زندگی مانع از ادامه کارشان نشود. با استفاده از این روش می توانند با انگیزه بالاتری در رشته هنر به تحصیلاتشان ادامه دهند.

کمند امیر سلیمانی متولد 1352 در تهران است که از سال 59 فعالیت بازیگری را آغاز کرد و در سال 76 در رشته‌ی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ‌التحصیل شد. درکارنامه‌ هنری وی کارهای زیادی به چشم می‌خورد که «پدرسالار» و «همسران» از جمله کارهای درخشان اوست.

انتهای پیام/

کد خبر: 972916

وب گردی

وب گردی