دانشگاه آزاد اسلامی سطح سواد جامعه را افزایش داده است

دانشگاه آزاد اسلامی بی شک نقش مهی در افزایش سطح سواد در جامعه داشته است.

سپند امیرسلیمانی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره تأثیر دانشگاه آزاد در ارتقای سطح فرهنگ و هنر، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بی شک نقش مهی در افزایش سطح سواد در جامعه داشته است.

وی ادامه داد: خود من هم فارغ التحصیل رشته بازیگری در دانشگاه آزاد اسلامی هستم و با اطمینان می توانم بگویم اکثر افراد موفق و مطرح جامعه و به خصوص سینما فارغ التحصیل این دانشگاه هستند.

بازیگر سریال «شب های برره» درباره چگونگی حمایت از سینما در سال حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: اولین راه حمایت از سینما این است که همه بخواهند از این حوزه حمایت کنند، هنوز هم عده ای وجود دارند که اهالی سینما را قبول ندارند، حمایت چندانی از این صنعت هم انجام نمی شود.

وی ادامه داد: هنرمندان تاکنون کار خود را به درستی انجام داده اند، بازهم می توانند راه خود را ادامه دهند و آثار با کیفیتی تولید کنند.

این بازیگر افزود: وقتی در جامعه از هنرمندان حمایت نمی شود، انگیزه لازم برای برای کار بهتر در آنها از بین می رود. مسئوولان هنوز برای اینکه هنرمندان بیمه شوند، هیچ فعالیتی انجام نداده اند پس چگونه می خواهند این صنعت با انرژی به کار خود ادامه دهد.

امیر سلیمانی با اشاره به اینکه مردم با دیدن فیلم می توانند از سینما حمایت کنند، گفت: پس از حمایت مسئوولان و خود هنرمندان، نوبت به حمایت از جانب مردم می رسد. وقتی آثار با کیفیتی وارد جامعه شود، مردم با دیدن فیلم ها از سینما حمایت می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، سپند امیرسلیمانی متولد سال 1356 در تهران است. «هزارپا»، «خوب، بد، جلف»، «اخراجی ها»، «چک» و «دندان طلا» از جمله آثاری است که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 972919

وب گردی

وب گردی