حضور شرکت سایان کارت در ITE 2018

شرکت سایان کارت به چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران می‌آید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به گزارش ستاد خبری نمایشگاه، این شرکت در سال 1379 تاسیس شده و با هدف ارائه خدمات پرداخت به گروه سایپا، فعالیت خود را در سال 1380 آغاز کرده است. سایان کارت در شهریور 1384 موفق به اخذ مجوز به عنوان موسسه ارائه دهنده خدمات پرداخت (P.S.P) از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شد.

این شرکت، از آن تاریخ تاکنون با استفاده از سیستم‌های نرم ‏افزاری و سخت‌افزاری ویژه در راستای پیاده‌سازی روش‌های تبادل پول الکترونیکی، اقدام به صدور انواع کارت‌های هوشمند و نصب دستگاه‌های پایانه فروش P.O.S در مراکز فروش کالا و خدمات کرده است.
در سال 91 و با تاسیس شرکت شاپرک از سوی بانک مرکزی، شرکت سایان کارت مجدداً از سوی بانک مرکزی و شرکت شاپرک مورد بررسی قرار گرفت و موفق به دریافت مجوز فعالیت از شرکت مذکور به عنوان یکی از 12 شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت شد. یک سال پس از آن سهام این شرکت از گروه سایپا به بانک قوامین انتقال یافت.
سایان کارت به عنوان اولین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت و دارنده گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008 از شرکت TUV NORD از سال 1384 همکاری خود را با بانک‌های عضو شتاب آغاز و پس از عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با راه‌اندازی شبکه نمایندگی خود در 31 استان به همراه 3 منطقه آزاد (کیش ، قشم ، چابهار) اقدام به انعقاد قرارداد با دو بانک کشاورزی و صنعت و معدن کرده است.
اجرای روش‌های استاندارد در انجام فعالیت‌های شرکت منجر به اخذ گواهی اهتمام در مسیر تعالی در سال 1386 از مرکز مطالعات برنامه‌ریزی استراتژیک گروه خودروسازی سایپا شد. شرکت سایان کارت در سال 89 گواهی رتبه‌بندی و احراز صلاحیت را از شورای عالی انفورماتیک دریافت کرد. این شرکت پس از آن همه ساله موفق به تمدید مجوز مذکور شده است.
این شرکت اکنون دارای رتبه «یک» در تولید و ارائه دستگاه‌های جانبی، رتبه «دو» در تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری، رتبه «یک» در ارائه خدمات پشتیبانی، رتبه «یک» در سیستم‌های ویژه و همچنین رتبه «دو» در مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
شرکت سایان کارت حضوری پررنگ در ITE 2018 خواهد داشت.
چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران، به همت مرکز فابا، بیست و دوم تا بیست و چهارم آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
کد خبر: 972952

وب گردی

وب گردی