افتتاح کوچه نمونه در شرق تهران 

شهردار منطقه 13 از افتتاح طرح کوچه نمونه در محله شهید اسدی این منطقه خبر داد و گفت : در راستای تحقق شعار شهردار تهران مبنی بر شهر زیست پذیر ، شهروند مشارکت پذیر و با توجه به اقدامات صورت گرفته در این محله با مشارکت شهروندان، طرح کوچه نمونه محله شهید اسدی با برگزاری مراسمی افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده با اشاره به برگزاری مراسم افتتاح کوچه نمونه محله شهید اسدی ناحیه یک گفت : در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران شهری، شورایاری محله شهید اسدی و جمعی از ساکنان محل برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از شهروندان مشارکت جو که در امور محله و زیباسازی آن مشارکت داشتند تقدیر به عمل آمد.

وی اشاره به شعار شهردار تهران مبنی بر شهر زیست پذیر و شهروند مشارکت پذیر ضمن تشکر از همراهی شهروندان در آبادانی محله خود تصریح کرد: اجرای تفکیک زباله از مبدا ، عدم انباشت زباله در کوچه ، مشارکت در نوسازی و نقاشی دیوار های فرسوده ،گل کاری و زیباسازی دیوار ها، کمک به حفظ امنیت ساکنین کوچه، نصب دوربین مدار بسته ، عدم وجود معتاد و کارتن خواب ، همکاری در پرداخت به موقع عوارض، کمک به نگهداشت و نظافت کوچه ، بن بست صادقی را به کوچه نمونه تبدیل کرد.

شهردار منطقه از آمادگی شهرداری برای حمایت از شهروندان برای زیباسازی محل سکونت شان خبر داد و ابراز امیدواری کرد بن بست صادقی به عنوان نمونه و الگویی از مشارکت پذیری شهروندان، در سایر محلات نیز تسری یابد و مورد استقبال ساکنین دیگر محلات نیز قرار بگیرد.

وی به اقدامات صورت گرفته در این محله و همکاری شهروندان در پرداخت به موقع عوارض نوسازی در جهت زیباسازی محله اشاره کرد و از شهروندان خواست در گام اول با مطالبه گری و تغییر نگاه خود به محل سکونتشان و مشارکت هر چه بیشتر ، تحولی در محل سکونت خود ایجاد کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 972997

وب گردی

وب گردی