شرایط دریافت وام یک میلیون تومانی اربعین برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

شرایط دریافت وام یک میلیون تومانی اربعین برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، روز گذشته معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعطای وام یک میلیون تومانی به دانشجویان برای شرکت در مراسم اربعین خبر داد.

مبلغ این وام ۱۰ میلیون ریال(معادل یک میلیون تومان) است. این تسهیلات با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک قرض الحسنه مهر ایران به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعطا می گردد. همچنین این تسهیلات با مدت بازپرداخت 20 ماهه و بدون اخذ ضامن و دیگر تشریفات اداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن به متقاضیان پرداخت می‌شود. با روشی بسیار سهل و ساده، آغاز شود.

شرایط و مدارک لازم برای اخذ این وام به شرح زیر است:

-متقاضی تسهیلات می بایست دانشجوی یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باشد.
- تسهیلات صرفاً به دانشجویانی که از طریق کاروان های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم پیاده وری اربعین حسینی شرکت می نمایند اعطا می گردد.
- دانشجویان از طریق ادرس سامانه ساجد Sajed.iau.ir بخش صندوق رفاه دانشجویان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.
-ثبت نام در سامانه صندوق رفاه به منزله اعطای تسهیلات نبوده و درخواستهای ثبت شده پس از تائید توسط بسیج دانشجویی به بانک معرفی می گردند.
-ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه محل تحصیل و آپلود در سامانه صندوق رفاه
-دریافت فرم گواهی معرفی بسیج دانشجویی از سامانه و آپلود تصویر گواهی مهر و امضاء شده توسط بسیج دانشجویی در سامانه صندوق رفاه
- در صورت تائید درخواست متقاضیان توسط بسیج دانشجویی از طریق پیامک و یا ایمیل ثبت شده به دانشجویان اطلاع رسانی می شود که به نزدیکترین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران مراجعه نماید و نسبت به تکمیل فرایند و دریافت وام اقدام نماید.
- در هنگام مراجعه به بانک اصل شناسنامه و کارت ملی متقاضی ضروری می باشد.
- افتتاح حساب در یکی از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و واریز وام توسط بانک در حساب

انتهای پیام/

کد خبر: 973010

وب گردی

وب گردی