دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرخانه مبارزه با مواد مخدر تفاهم نامه همکاری امضا کردند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرخانه شورای فرهنگی مبارزه با مواد مخدر تفاهم نامه مشترک همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد تبریز، دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز گفت: بر اساس سیاست های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و در راستای تحقق اهداف عالیه دانشگاه و نیل به اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر و روانگردان، تفاهم نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با دبیرخانه شورای فرهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی به امضا رسید.

وی افزود: هدف از این تفاهم نامه، ایجاد و توسعه همکاری‌های علمی- پژوهشی جهت پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن با استفاده از منابع طرفین است.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: همکاری در اجرا و نظارت بر پروژه های آموزشی و پژوهشی، برگزاری مشترک همایش و میزگردهای تخصصی، هدایت دانشجویان رشته های مرتبط جهت انجام پایان‌نامه های دکترا و کارشناسی ارشد، حمایت از اساتید و دانشجویان مؤلف و مترجم کتاب های مرتبط، اقدام مشترک برای تولید و چاپ منابع علمی و آموزشی برای آگاهی کلیه گروه‌های هدف، از جمله موضوعاتی است که در تفاهم نامه طرفین همکاری ذکر شده است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی دبیرخانه علمی و پژوهشی، بانک اطلاعاتی پژوهشگران، کتابخانه تخصصی، اطلاع‌رسانی و انعکاس اولویت‌های پژوهشی و تشکیل اتاق فکر با موضوع مواد مخدر و روانگردان‌ها از دیگر توافقات طرفین در این تفاهم نامه است.

دکتر جوانپور گفت: مدت اجرای تفاهم نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با دبیرخانه شورای فرهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی دو سال است که تمدید آن با توافق طرفین انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973023

وب گردی

وب گردی