تدوین اصلی «حکایت‌های کمال» آغاز شد

تدوین مجموعه تلویزیونی« حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی هم‌زمان با ضبط آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ قدرت الله صلح میرزایی کارگردان سریال 150 قسمتی «حکایت‌های کمال» در ارتباط با روند تولید این مجموعه گفت:«از اوایل مردادماه با ساخت دکور در شهرک سینمایی غزالی تصویربرداری این مجموعه آغاز شد تاکنون دو ماه ضبط داشتیم که بیش از 30 درصد این مجموعه تصویربرداری شده است .

وی درباره دکور این مجموعه گفت: خانه‌ها، محله‌ها و گذرهای دهه 40 در دکور این مجموعه دیده‌شده که 90 دکور در شهرک سینمایی ساخته‌شده است به همین دلیل بیشتر تصویربرداری این مجموعه در شهرک سینمایی غزالی و حدود20 درصد نیز در اطراف تهران خواهد بود.

صلح میرزایی بابیان اینکه تدوین اولیه این سریال از شهریورماه آغاز شده افزود: از دوشنبه 16 مرداد تدوین این مجموعه توسط محسن توکلی و شادی شایان فر آغاز شد تا هم‌زمان با ضبط، کار مراحل فنی مجموعه نیز انجام شود.

«حکایت‌های‌ کمال» به تهیه کنندگی محسن شایان فر اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی است که در آن قهرمان داستان نوجوانی به نام «کمال» است. این مجموعه تلویزیونی که روایتی از دهه ۴۰ با ساختاری اپیزودیک است در سیما فیلم تولید می شود.

محمود پاک‌نیت، شهره لرستانی، نگار عابدی، فلور نظری، علی مسلمی، کاظم هژیرآزاد، شهرام عبدلی، سیروس میمنت، حمید ابراهیمی، اکبر سنگی و شهربانو موسوی، به همراه هنرمندان خردسال محمدرضا شیرخانلو، امیرحسین کافتاری و محمدحسین بلوکات جلوی دوربین این مجموعه رفتند. به‌تازگی نیز آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، سولماز حصاری و حمید صفایی به جمع بازیگران «حکایت‌های‌ کمال» پیوستند.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از نویسندگان: نسیم عرب امیری، سید حسین امیرجهانی، آزاده محسنی، کریم خودسیانی، دستیار تهیه: علی اصغر رضایی، مدیر تصویربرداری: ناصر محمودکلایه، صدابردار: وحید سلطانی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد، مدیر تولید: فرشید رئوفی، گریم: بابک شعاعی، جلوه‌های ویژه: حمید رسولیان و مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.

/انتهای پیام

کد خبر: 973028

وب گردی

وب گردی