فراخوان انجمن حامی برای تجهیز کتابخانه‌های کودک مناطق کم‌تر برخوردار

انجمن حامی با همکاری کانون پرورش فکری و هم‌زمان با هفته‌ ملی کودک، برای جمع‌آوری مدادرنگی، دفتر نقاشی و بازهای فکری با هدف تجهیز کتاب‌خانه‌های کودک در مناطق کم‌تربرخودار فراخوان داده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز؛ این انجمن از مردم و خیرین این حوزه برای تجهیز کتابخانه‌های «کودک»ی که در استان‌هایی چون سیستان‌وبلوچستان، کردستان، لرستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ایلام تاسیس کرده است، دعوت کرد. هدف از انجام این فعالیت توجه بیشتر به مناطق کم‌تربرخوردار و نیازهای فرهنگی آن‌ها در هفته‌ی ملی کودک عنوان شده است.

انجمن حامی (حمایت از توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم ایران) با سابقه‌ای 17 ساله در ساخت و تجهیز کتابخانه و مدرسه و ارائه‌ی آموزش به کودکان مناطق کم‌تربرخوردار، خدمت‌رسانی می‌کند.

بر اساس این خبر، غرفه‌ی حامی در ضلع جنوبی طبقه‌ی زیرین نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون آماده‌ی جمع‌آوری کمک‌های مردمی است. هم‌چنین گفتنی است که این بسته‌ها می‌تواند شامل اقلامی چون مدادرنگی، بازی فکری و دفتر نقاشی نو باشد.

گفتنی است که ویژه‌برنامه‌های هفته‌ ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۳۹۷ در تهران به میزبانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان در خیابان حجاب و همچنین مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور برگزار خواهد شد

/انتهای پیام

کد خبر: 973029

وب گردی

وب گردی