خبری خوش برای ماجراجویان و گردشگران/تقویت گردشگری داخلی و ایجاد اشتغال

اولین نمایشگاه بین المللی آفرود، کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته توسط شرکت نمایشگاهی خورشید ۲۳ تا ۲۷ مهرماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا پیله ور مدیر عامل شرکت نمایشگاهی خورشید در آستانه برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی آفرود، کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رشد تولیدات داخلی برگزار می شود که نتایج موثری را به همراه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ بعد از ظهر جهت بازدید از این نمایشگاه در برج میلاد اقدام کنند.
پیله ور ادامه داد: مخاطبان این نمایشگاه در سه حوزه تفریحات هوایی، زمینی و آبی هستند و برگزاری این نمایشگاه به تقویت گردشگری داخلی نیز بسیار کمک می‌کند.
وی اعلام کرد: نمایندگی های رسمی شرکت های خارجی نیز در این نمایشگاه حضور دارند که از کشورهایی همچون سوئد دانمارک، چین و مالزی هستند و به طور کلی ۵۰ غرفه در فضایی ۳۰۰۰ متری در برج میلاد برای نمایندگی های داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است.
وی گفت: اکثر بازدیدکنندگان از نمایشگاه افراد علاقه مند به سفر و ماجراجویی هستند که میانگین سنی ۲۵ تا ۳۵ سال خواهند داشت که ما امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی را در زمینه تفریحات و گردشگری به این علاقه‌مندان ارائه دهیم.


مدیر عامل شرکت نمایشگاهی خورشیدگفت: این نمایشگاه که برای نخستین بار برگزار می‌شود دارای مجوز از سازمان توسعه تجارت و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 973138

وب گردی

وب گردی