دیدار هیات رئیسه واحد اهر با فرمانده نیروی انتظامی و مسئولین قضایی شهرستان

همزمان با هفته نیروی انتظامی اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان از خدمات پرسنل سبزپوش انتظامی این نهاد قدردانی کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دراین نشست که مسئواین قضایی شهرستان اهر نیز حضور داشتند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با تبریک هفته نیروی انتظامی بر نقش مهم این نهاد انتظامی در تأمین امنیت عمومی تأکید کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی این عزیزان شاهد امنیت پایدار در شهرستان هستیم.

دکتر ابراهیم قربانی بر تداوم همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی تأکید کرد و افزود: این دانشگاه آمادگی دارد در زمینه های مختلف اجتماعی با همکاری های نیروی انتظامی ،اساتید و دانشجویان این دانشگاه پژوهشهای کاربردی انجام دهد.

وی در پایان با قدردانی ازتلاش های همه جانبه پرسنل خدوم و تلاشگر نیروی انتظامی اهر گفت: بی شک آرامش و امنیت امروز منطقه مدیون تلاش های شبانه روزی این عزیزان و سایر نیروهای نظامی و امنیتی و قضایی بوده و در سایه این مجاهدت ها شاهد فضای امن برای رشد و توسعه شهرستان در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هستیم.

در این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان اهر نیز ایجاد امنیت، نظم و آرامش برای شهروندان را را از افتخارات این نیرو برای خدمت به مردم و ولی نعمتان انقلاب عنوان کرد و افزود: پرسنل زحمتکش این نیرو آماده همکاری با تمامی ادارات و نهادها و مردم هستیم.

رئیس دادگستری اهر نیز در این دیدار بر ضرورت همکاری بین بخشی در جهت تعامل مثبت و سازنده در زمینه های مختلف با ادارات تأکید کرد.
حجت الاسلام محمدعلی نظری افزود در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات آنها دستگاه قضایی در کنار مسئولین ادارات بوده و در راستای رشد و توسعه شهرستان همکاری تنگاتنگ با ادارات داریم و الحمداله در اکثر پروژه های عمرانی و طرح های تولیدی و اشتغالزا که نیاز به مساعدت و همراهی دستگاه قضایی باشد حمایت می‌کنیم.

وی امنیت را یکی از مولفه های مهم در توسعه و سرمایه گذاری در کشور و منطقه عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش دستگاه های امنیتی، نظامی- انتظامی و قضایی امنیت لازم برای سرمایه گذاری در شهرستان اهر فراهم شده و آمادگی داریم برای تسریع دربه نتیجه رسیدن اینگونه پرونده ها خارج از نوبت رسیدگی نمائیم تا خللی در روند اجرایی پروژه که برای منطقه تأثیرگذار هستند پیش نیاید.

وی دراین جلسه از تلاش های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر که یکی از واحدهای دانشگاهی تأثیرگذار و مهم منطقه ارسباران بوده و در ارتقاء جایگاه فرهنگی و علمی آموزشی منطقه تاثیر بسزایی داشته قدردانی کرد و افزود: دستگاه قضایی آماده همکاری با دانشگاه در زمینه های مربوط به این حوزه است.

دادستان عمومی و انقلاب اهر نیز در این جلسه بر ضرورت همکاری با ادارات تأکید کرد و افزود: این دادستانی در طول شبانه روز در خدمت مردم و شهروندان بوده و الحمداله امروز شاهد امنیت پایدار با تلاش تمامی دستگاه های ذیربط در شهرستان هستیم.

رحیم عبدالهی گفت: شهرستان اهر یکی از شهرستان های امن استان آذربایجان شرقی است که با همکاری آحاد مختلف مردم ومسئول با دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی وامنیتی محقق شده است.

در پایان لوح سپاس و قدردانی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برای فرماندهی انتظامی شهرستان اهر تدارک دیده شده بود که در این مراسم به سرهنگ یونس منفرد فرمانده انتظامی اهر اهداء شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973204

وب گردی

وب گردی