صالحی: رئیس سازمان سینمایی به زودی انتخاب می شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز اعلام کرد که به زودی رئیس سازمان سینمایی کشور انتخاب خواهد شد .

سید عباس صالحی در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز در حاشیه آیین اختتامیه همایش ملی «اوقات فراغت بچه‌های مسجد» گفت: کانون های فرهنگی و هنری که در اوقات فراغت تابستانی فعال بودند، فضایی مردمی _ اجتماعی است و این فرصت را به دست می دهند تا خیلی از اتفاقات خوب در فضای تابستانی رخ دهند و از طرف دیگر، فضای ارتباط نسل جوان و نوجوان را با فضای مساجد نزدیک می کند تا مساجد با انرژی پرنشاط جوانان پر شود.

وی افزود: اگر مساجد از انرژی های پاک و آینده ساز پر شوند، پاره ای از مهارت ها که برای نسل جوان و نوجوان مورد نیاز است در این فرصت ایجاد خواهند شد و جوانان می توانند در رشته های مختلف آموزش ببینند. ما به مهارت آموزی در حیطه های مختلف نیاز داریم که از جمله این مهارت ها می توان به گستره های معرفتی، دینی و فرهنگی و هنری اشاره کرد. این مهارت ها به شخصیت سازی و جامعه سازی نسل جوان نیز کمک شایانی می کند.

وی در خصوص اتفاقات امروز مجلس و دریافت کارت زرد از مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هیچ صحبتی در این خصوص ندارم و تنها به سوالات در مورد این مراسم پاسخ می دهم.

صالحی در خصوص انتخاب رئیس سازمان سینمایی خاطر نشان کرد: صحبتی از اسم نمی کنم اما به زودی رئیس سازمان سینمایی انتخاب خواهد شد و در این باره اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973238

وب گردی

وب گردی