طهرانچی: تاثیر اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی زیاد است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تاثیر اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی زیاد است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با آیت الله نمازی امام جمعه کاشان دیدار کرد.
دکتر طهرانچی در این دیدار گفت: بنا بر تغییر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی، به شهری که وارد می شویم وظیفه داریم که خدمت نمایندگان حضرت آقا برسیم و دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه اجتماعی است که به ولایت متصل است و ما وظیفه داریم پاسدار ارزش ها و رهنمودهای رهبری باشیم.
او افزود: تاثیر اجتماعی دانشگاه آزاد بسیار بالا است اما دانشگاه های دولتی سیکل مهاجرت یا به نحوی جابجایی نخبگان را تامین می کنند اما دانشگاه آزاد اسلامی، در خدمت توسعه شهر است.
طهرانچی ادامه داد: جوانان در دانشگاه آزاد اسلامی در متن شهر به کار گرفته می شوند و انسان های واقع گرا هستند.
او با بیان اینکه حضرت آقا دکتر ولایتی را در سمت هیات امنای دانشگاه آزاد منصوب کردند تصریح کرد: این حکم در روز جمعه اهمیت موضوع را نشان می دهد و چالش آموزش عالی ما این است که به دوره تعلیم و تربیت کم توجهی می شود و هفت ساله سوم با دوره حساس لیسانس مقارن شده است که دانشجوهای لیسانس هنوز در دوره تعلیم و تربیت هستند و باید برای تعالی آن کوشید.
طهرانچی گفت: در صنعت پوشاک از کشور ترکیه عقب افتادیم چون ما فقط کارخانه آوردیم و جریان دانش و پشتیبان تامین نشد و تلاش داریم دانشگاه را به موتور جدی صنعت و تجارت کاشان تبدیل کنیم هم چنین معماری مدرن فضای کویر در این شهر پیش قراول بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 973251

وب گردی

وب گردی