اولین دفتر امور رسانه در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد

با حضور مدیرعامل خبرگزاری ایسکانیوز و مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان اولین دفتر امور رسانه دانشگاه آزاد اسلامی در استان سیستان و بلوچستان راه‎اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از زاهدان، جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و مدیران روابط عمومی استان سیستان و بلوچستان با حضور دکتر رضا واعظی مدیر عامل خبرگزاری ایسکانیوز و رئیس باشگاه خبرنگاران دانشجویان ایران و دکتر محمد امین ایمانجانی مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان و هیات همراه در سالن اجتماعات علامه طباطبایی واحد زاهدان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والسلمین رضا ایمانی خواه رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه به اهمیت مشترکات دینی و مذهبی اشاره کرد و با بیان اینکه عید امامت و ولایت و واقعه عاشورا از اشتراکات دینی و مذهبی هستند گفت : نقش رسانه و روابط عمومی نقش ارزنده ای است و امروز این نقش برجسته تر از گذشته باید ایفا شود زیرا پیام انقلاب اسلامی باید از طریق رسانه به گوش جامعه برسد.

ایمانی خواه به مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه رسانه اشاره و در ادامه شاخص های یک پیام رسان انقلابی را بیان کرد.

در بخش دیگری از جلسه٬ دکتر سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه به رسالت خطیر پیام رسانی و حوزه رسانه اشاره کرد و از زحمات مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی و تدابیر انقلابی و اسلامی دکتر ولایتی در راستای تغییر رویکرد رسانه دانشگاه و هدایت آن به سمت ارزش های دینی و انقلابی قدردانی کرد.

دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ضمن اینکه از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی ارائه کرد خواستار توجه خاص و نگاه ویژه به مناطق محروم شد.

دکتر رضا واعظی مدیر عامل خبرگزاری ایسکانیوز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: امنیت کنونی کشور مرهون تلاش و زحمات ایثارگران مناطق مرزی به ویژه این استان است.

رئیس باشگاه خبرنگاران دانشجویان ایران، استان سیستان و بلوچستان را به لحاظ فرهنگی جغرافیایی, اقتصادی و ... منطقه ای بسیار متعالی برشمرد و صفت منطقه محروم را برای این استان خود کم بینی دانست.

مدیر عامل خبرگزاری ایسکانیوز دانشگاه آزاد اسلامی را رکن تحولات استان دانست و گفت: آمار ارائه شده از دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نشان دهنده توسعه و برخورداری منطقه بوده که این توسعه با همت و جهد شما عزیزان ایجاد شده است.

واعظی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی فرزند انقلاب اسلامی است ، تاکید کرد : این مجموعه عظیم دانشگاهی باید بیش از همه‌ی بخشها به انقلاب نزدیک بوده و تاثیر گذار تر از همه ارگان ها و سازمان ها در تبیین ارزش‌های دینی و انقلابی باشد، دانشگاه باید هدایت کننده جامعه در همه حوزه ها و عرصه ها باشد.

این مسئول دانشگاهی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در سالهای اخیر در حوزه فرهنگی و اجتماعی از مسیر انقلاب فاصله گرفته بود عنوان کرد : براساس مطالبات مقام عظمی ولایت و براساس دستورات جناب آقای ولایتی دانشگاه آزاد اسلامی باید با تغییر مسیر به ریل انقلاب باز گردد.

در ادامه این جلسه دکتر محمد امین ایمانجانی مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان در جمع فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشگاهیان استان سیستان و بلوچستان، بر کار تحولی در حوزه رسانه تاکید کرد و گفت: مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر ولایتی در آغاز ورود خواستار کار تحولی در تمامی حوزه‌های دانشگاه بود و تاکید بر این بود که کار تحولی باید از رسانه دانشگاه یعنی کانال ارتباط با جامعه آغاز شود.

ایمانجانی به مطلوب بودن تغییرات روزنامه در مسیر آرمان‌های مقدس انقلاب اسلمی اشاره کرد و گفت: در این مدت زمان که حوزه مدیریت رسانه تغییر کرده مطالب منتشر شده از سوی روزنامه فرهیختگان بیشتر به سمت و سوی تحلیل، یادداشت و گزارش محور حرکت کرده است و تمام مسائل منتشر شده از حوزه ی علمی و با زبان اجتماعی در مسیر انقلاب اسلامی انجام خواهد شد این تغییرات با هدف اصلی رسانه یعنی قرار گرفتن در مسیر بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی پیش می‌رود و این خود برگ زرینی در کارنامه رسانه دانشگاه آزاد اسلامی است.

در پایان این جلسه از خانواده شهید مدافع حرم و رسانه "محسن خزائی"، خانواده مرحومه فاطمه اسماعیل زایی دانشجوی واحد زاهدان که 4 عضو بدنش اهدا شده بود، قهرمانان ورزشی و مدیران رسانه استان تقدیر شد.

بعد از جلسه هیات رئیسه اولین دفتر امور رسانه دانشگاه آزاداسلامی در استان سیستان وبلوچستان افتتاح شد، که در مراسم افتتاح این دفتر دکتر رضا واعظی ضمن آرزوی موفقیت برای حوزه رسانه دانشگاه، بر هم گام بودن رسانه با‌ آرمان های انقلاب تأکید کرد و راه موفقیت در این مسیر را آموزش مناسب و صحیح دانست.

مدیر عامل خبرگزاری ایسکانیوز رسانه را تأثیر گذارترین حوزه دانست و گفت: در حال حاضر جهان در تسخیر رسانه است به همین دلیل است که برای توسعه و تعالی باید رسانه با آموزش صحیح مدیریت شود.

گفتنی است در این سفر دکتر رضا واعظی ، دکتر محمدامین ایمانجانی وهیات همراه از کانال یونس بازدید و با شهدای گمنام واحد زاهدان تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 973257

وب گردی

وب گردی