زمین‌خواران 30 میلیارد ریالی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان تهران از دستگیری دو کلاهبردار و کشف 30 میلیارد ریال زمین خواری، توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سردار محسن خانچرلی گفت:در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی غرب استان تهران مبنی بر زمین خواری در باغستان شهرک مهدیه، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با تحقیق و بررسی های انجام شده توسط ماموران پرونده، مشخص شد دو قطعه زمین به مساحت بیش از 2 هزار متر متعلق به بیت المال به ارزش 30 میلیارد ریال توسط دو کلاهبردار به فروش رسیده است.

وی تصریح کرد:با تحقیقات و استعلام از اهالی محل و اخذ نظرات کارشناسی به عمل آمده مشخص شد دو کلاهبردار با اسناد و مدارک جعلی 2 هزار متر از اراضی را واقع در باغستان شهرک مهدیه با روش های متقلبانه به مبلغ 30 میلیارد ریال به فروش رسانده اند.

رئیس پلیس غرب استان تهران ادامه داد:مأموران پلیس آگاهی با کارهای اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضائی متهمان را شناسایی و در عملیاتی منسجم کلاهبرداران را دستگیر کردند.

سردار خانچرلی بیان داشت: با ارائه شواهد و مستندات و مدارک لازم از سوی پلیس ، متهمان به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشتند زمینی به مساحت 2 هزار متر که متعلق به بیت المال بود را با استفاده از جعل اسناد و مدارک به فروش رسانده اند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به اینکه متهمان مبلغ 30 میلیارد ریال زمین خواری کرده اند ،گفت: کلاهبرداران با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

سردار خانچرلی در پایان از عموم شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از دست اندازی و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانونی به فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 973324

وب گردی

وب گردی