جزئیات برگزاری دوره‌ «حیات طیبه 2» در شمال شرق کشور

مسئول فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به تشریح جزئیات برگزاری دوره‌های آموزشی-تشکیلاتی «حیات طیبه 2» در شمال شرق کشور پرداخت.

دکتر جعفر کبیری مسئول فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی درگفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز در زمینه برگزاری اردوهای حیات طیبه 2 گفت: دومین دوره آموزشی-تشکیلاتی «حیات طیبه» با حضور 300 نفر دانشجوی فرهنگی و نخبه اجتماعی- سیاسی در سه استان خراسان شمالی،‌ رضوی و جنوبی با همکاری آستان قدس رضوی، در محل دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی (در فاصله صدمتری از ضریح مطهر امام هشتم) در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این دوره از امروز آغاز می شود و تا پایان هفته ادامه دارد،‌ در افتتاحیه این دوره (امروز) حجت الاسلام و المسلمین قرائتی سخنرانی کرد، همچنین سردار یعقوب نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) و مسئولان فرهنگی استان در این مراسم حضور دارند.

دبیر دوره آموزشی-تشکیلاتی حیات طیبه 2 گفت: در این دوره از اساتید کشوری مانند استاد رحیم پور ازغدی،‌ آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران،‌ آیت الله حسینی خراسانی از اعضای مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام نظافت مدیر مدارس علمیه حضرت مهدی(عج) و دکتر غلامی حضور دارند.

وی اضافه کرد:‌ عناوین درسی این دوره شامل معرفت شناسی،‌ اندیشه سیاسی و اخلاق اسلامی است،‌ ما در این دوره کارگاه هایی را برگزار می کنیم که دانشجویان در آن، در زمینه مسائل اجتماعی بحث می‌کنند،‌ همچنین کارگاه دو طرفه و به جهت معرفت افزایی در این دوره برگزار می‌شود،‌ ما برای دانشجویان کارگاه قرآن کریم را نیز در نظر گرفته‌ایم که با حضور اساتید قرآنی مانند استاد بهرام پور برگزار می شود.

کبیری بیان کرد: ما در این اردو، چندین دوره آموزشی در نظر گرفته‌ایم که از جمله آن می‌توان به عبرت‌های تاریخ شیعه و غیره اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973399

وب گردی

وب گردی