نماینده موسسه سروانتس اسپانیا از دانشگاه آزاد تهران شمال بازدید کرد

آنتونیو گوزالو Antonio Gozalo)  ( مدیر خاورمیانه موسسه بین المللی سروانتس اسپانیا به همراه خانم ساندرا ریواس Sandra Rivas)  ( ، از گروه زبان اسپانیولی  واحد تهران شمال بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی واحد تهران شمال در پی دعوت گروه زبان اسپانیولی این واحد از سفارت اسپانیا و مطابق سالهای پیش، نماینده موسسه فرهنگی سروانتس با حضور در واحد تهران شمال و دیدار با دکتر خالدی، سرپرست واحد، طی جلسه ای به تببین فعالیت های این موسسه پرداختند.

در قالب این نشست دکتر افتخاری، معاون آموزشی واحد، با ارایه گزارشی از توانمندی دانشکده زبانهای خارجی، از ترویج زبان اسپانیایی در کشور استقبال و از همکاری واحد تهران شمال برای توسعه همکاری های فرهنگی سخن گفت.

در این نشست که جمعی از مسئولان دانشکده زبانهای خارجی و مدیران گروهها حضور داشتند، گزارشی مصور با محوریت معرفی واحد تهران شمال به سمع و نظر حاضرین رسید.

به نظر می رسد زمینه های لازم برای عقد تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و موسسه سروانتس اسپانیا در دستور کار این واحد دانشگاهی باشد.

گفتنی است رشته زبان اسپانیولی از سال 1368 در واحد تهران شمال تاسیس شده و در حال حاضر 125 دانشجو در مقطع کارشناسی در آن مشغول به تحصیل بوده و یک هزار و 200 نفر دانش آموخته داشته است.

کد خبر: 973431

وب گردی

وب گردی