مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری این کارگاه در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی در سطح سازمان ها گفت: «این کارگاه به همت روابط عمومی واحد ارومیه با همکاری خبرگزاری ایسکانیوز و مرکز توانمندسازی و آموزش نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد.»
علی گلابی رضایی اظهار کرد: «اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است دو چندان شده است.»
وی ادامه داد: «روابط عمومی ها به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباطی بین مدیران و کارکنان بوده و مسئولیت های خطیری در این زمینه بر عهده دارند؛ به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که میتواند نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.»
گلابی رضایی تصریح کرد: «کارکنان روابط عمومی باید بدانند که چطور به شکلی شفاف در لایه های ارتباطی بدرخشند و پیوست هایشان را بر مبنای داشته ها، تجزیه و تحلیل امور وابسته به سازمان مطرح کنند که بهترین نتیجه و همگرایی به نفع مجموعه آنان حاصل شودو موضوعات به بهترین شکل رفع و رجوع شود.»
مدیرروابط عمومی واحد ارومیه خاطرنشان کرد: «روابط عمومی کارآمد با ارتباط هرچه بیشتر با رسانه ها، سازمان ها و اداره های دیگر زمینه معرفی دستاوردها و فعالیت های سازمان مطبوع خود را در جامعه فراهم و زمینه رشد و پیشرفت آن را فراهم کند.»
وی در پایان عنوان کرد: «با توجه به گستره کار روابط عمومی و با توجه به اهمیت حوزه روابط عمومی، کارگاه روابط عمومی ویژه مسئولان روابط عمومی واحد های استانی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در دوبخش تکنیک تنظیم خبر و شیوه ارتباط با رسانه ها به میزبانی واحد ارومیه با حضور محمدحسین فرهادیان سردبیر ایسکانیوز و سها صالح رئیس اداره ارتباطات سازمان رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.»