کارآفرینی، مهم ترین اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: اگر دانشگاه آزاد می‌خواهد تبدیل به گزینه اول انتخاب داوطلبان ورود به دانشگاه شود باید دانشگاهی کارآفرین باشد تا دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی بتوانند وارد بازار کار شده و چرخ های صنعت کشور را بچرخانند.

دکتر حسین زینلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفت‌‌‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره تبدیل دانشگاه آزاد به انتخاب اول داوطلبان تا سال 1404، گفت: مهم‌‌ترین هدف هر داوطلب ورود به دانشگاه کسب شغل مناسب و اطمینان از آینده است؛ بنابراین اگر دانشگاه آزاد می‌خواهد تبدیل به گزینه اول انتخاب داوطلبان ورود به دانشگاه شود باید دانشگاهی کارآفرین باشد تا دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی بتوانند وارد بازار کار شده و چرخ های صنعت کشور را بچرخانند.

وی افزود: در حال حاضر شرکت‌‌های فناور و مراکز رشدی در دانشگاه آزاد وجود دارد که از ایده‌های نو گرایانه دانشجویان حمایت کرده و زمینه برای فعالیت آنها را در امور مختلف فراهم می‌کند. بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قراردادها و تفاهم نامه‌‌هایی را با صنایع مختلف منعقد کردند که از فارغ التحصیلان این دانشگاه در همکاری با کارخانجات و صنایع مختلف استفاده می‌‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در ادامه خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های مهارت آموزی عمومی و تخصصی استارتاپی یکی از فعالیت‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی در کسب مهارت برای دانشجویان این دانشگاه است که ضمن تحصیل در دانشگاه، مهارت‌‌‌های لازم را کسب می‌‌کنند.

زینلی در پایان خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است، دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به امکانات و ظرفیت‌های بالقوه‌ای که دارد قطعا توانایی تبدیل به دانشگاه برتر کشور را دارد و تا سال 1404 در سایه مدیریت کار آمد ریاست جدید دانشگاه گزینه اول داوطلبان ورود به دانشگاه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973454

وب گردی

وب گردی