سی ان ان: اسناد قتل  « خاشقجی» در اختیار ترکیه است

شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا به نقل از «یک منبع اطلاعاتی خارجی» ادعا کرد که آنکارا اسناد صوتی و تصویری شوکه‌ کننده‌ای درباره قتل «جمال خاشقجی» در اختیار دارد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، شبکه خبری سی‌.ان‌.ان آمریکا به نقل از «یک منبع اطلاعاتی خارجی» ادعا کرد که ترکیه اسناد صوتی و تصویری «شوکه‌کننده‌ای» از قتل «جمال خاشقجی»، روزنامه‌نگار اهل عربستان سعودی‌ در محل کنسولگری این کشور در استانبول در اختیار دارد.

این شبکه در گزارش خود آورده است: «شواهد و دلایلی توسط یک نهاد امنیتی غربی به منبع خبری ما ارائه شده که نشان می‌دهد داخل کنسولگری عربستان سعودی در استانبول، علیه جمال خاشقجی ضرب و شتم صورت گرفته است.»

منبع خبری ما همچنین گفته که شواهدی از لحظه کشته شدن خاشقجی نیز وجود دارد. نهاد امنیتی مذکور همچنین گفته که در تماس‌های خود با مقامات ترکیه شواهدی «شوکه‌کننده و انزجارآمیز» از این واقعه به دست آورده است.

لازم به ذکر است مقامات امنیتی ترکیه اعلام کرده‌اند که جمال خاشقجی روزنامه نگار اهل عربستان سعودی روز دوم ماه اکتبر جاری به منظور انجام امور رسمی وارد کنسولگری این کشور در استانبول شده و از آن خارج نشده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 973458

وب گردی

وب گردی