وضعیت نامشخص مهاجم گران‌قیمت استقلال

مهاجم تیم فوتبال استقلال امیدوار در هفته های آینده پست دقیقش مشخص شود تا بتواند روزهای خوب را در جمع آبی پوشان تکرار کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، مرتضی تبریزی بی‌تردید یکی از جذاب ترین خریدهای تیم فوتبال استقلال بود؛ بازیکنی که به دلیل عملکرد خوبی که در سال های گذشته در ذوب آهن داشت، مدیران استقلال راضی شدند مبلغ گزاف رضایت نامه او را پرداخت کنند.

تبریزی در کنار روح الله باقری با دو گل زده بهترین گل زن این فصل استقلال است؛ اما نمایش او هنوز چیزی نیست که هواداران آبی پوشان از او انتظار دارند اما در روزهایی که از تبریزی انتقاد می شود نباید فراموش کرد او با گذشت 2 هفته از شروع لیگ برتر، با استقلال قرارداد امضا کرد و طبیعی است نیاز به زمان بیشتری دارد تا بتواند به روزهای اوج برگردد.

از این گذشته تبریزی در طول بازی هایی که در این فصل برای استقلال به میدان رفته در پست های وینگر چپ و راست و مهاجم هدف بازی کرده و هنوز وینفرد شفر برای او پست ثابتی در نظر نگرفته است.

با این شرایط انتظار می رود شفر هرچه زودتر برای تبریزی، پست ثابتی در نظر بگیرد تا بتواند به آن عادت کرده و روزهای خوب در استقلال را آغاز کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 973481

وب گردی

وب گردی