در آمفی تئاترهای دانشگاه آزاد اسلامی،  فیلم های فاخر انقلابی و ارزشی پخش می شود

با دستور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی مقرر شد از این پس فیلم های فاخر انقلابی و ارزشی در آمفی تئاترهای واحدهای دانشگاهی پخش شود.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور حتی در مناطق محروم و نزدیک به مرز، دارای امکانات و تجهیزات مطلوبی هستند که سالن های آمفی تئاتر و اجتماعات تنها بخش کوچکی از آنهاست .

وی افزود: دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا بارها به تیم فرهنگی دانشگاه دستور داده اند که دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به مردم شریف ایران است و باید امکانات آن در خدمت مردم و به ویژه مردم محروم که صاحبان اصلی انقلاب هستند، قرار گیرد.

دکتر کلانتری با اشاره به اینکه فیلم و سینما یکی از مهمترین ابزارهای فرهنگی در جامعه محسوب می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فیلم های انقلابی آن طور که شایسته است در معرض استفاده مخاطبان قرار نمی گیرد، به دستور دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد سالن ها و آمفی تئاتر واحدهای دانشگاهی به این منظور اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای بیش از 100 آمفی تئاتر مجهز در واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور است، اظهار داشت: بسیاری از این سالن ها قابلیت پخش فیلم را دارند و دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به همراه خانواده می توانند از این امکانات برای تماشای فیلم های انقلابی و ارزشی بهره ببرند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دکتر طهرانچی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از طریق ویدئو کنفرانس به صورت زنده و آنلاین این رویداد فرهنگی را با حضور اعضای هیأت علمی و جمعی از دانشجویان 10 استان کشور افتتاح کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973500

وب گردی

وب گردی