بسیجیان دانشگاه صداوسیما از جوان گرایی در این سازمان حمایت می کنند

بسیجیان دانشگاه صداوسیما بر اساس مسئولیت اعتقادی و حرفه ای خود، از اقدامات شجاعانه ریاست سازمان صدا وسیما در تغییر نسل مدیران و کارکنان بازنشسته، حمایت می کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج سازمان صداو سیما طی نامه‌ای به دکتر علی عسگری ریاست این سازمان حمایت قاطعانه خود را از اقدامات شجاعانه وی در تغییر نسل مدیران و کارکنان بازنشسته اعلام کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

برادر بسیجی جناب آقای دکتر علی عسکری

ریاست محترم سازمان صداوسیما

سلام علیکم
پرودگار متعال را شاکریم که در ظل عنایات کریمانه اش در این برهه حساس کنونی، باور به آینده ای روشن در سازمان صداوسیما در دل های دوستداران انقلاب جوانه زده؛ جوانه ای که انشاالله با سرپنجه درایت و اندیشه شما تبدیل به درختی تنومند رسانه ملی در فردای این نهاد حیاتی خواهد شد.

جناب آقای دکتر علی عسکری؛
پس از سال ها رسانه ملی در نقطه عطفِ تاریخش قرار گرفته و اقدامات شایسته اخیر جنابعالی حاکی از اراده و عزم جدی شما در تجدید نسل درعرصه مدیریتی سازمان صداوسیما دارد. در این خصوص بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما نکاتی را خیرخواهانه به عرض شما می رسانیم:
طی چهار دهه گذشته در سازمان صدا و سیما حلقه بسته ای از مدیران فرهنگی-رسانه ای شکل گرفته است که در دوران های مختلف در مناصب عالیه حضور داشته اند اما هیچگاه پاسخگوی ناکارآمدی های خود نبوده و همواره عناوین ارزشی و انقلابی را سپر بلای خود می کردند. مدیران خسته و ناکارآمدی که بسیاری از مشکلات فعلی سازمان صداوسیما، نتیجه عملکرد نامناسب و محافظه کارانه آنهاست و شما نجیبانه با وجود همه مشکلات به وجود آمده، صبوری به خرج داده و بنا به مصالحی با کار و تلاش بیشتر سعی در جبران این نقصان داشته اید. اما تدوام این روند علاوه بر فرسایش توان نیروهای پیش برنده سازمان، امید را در نسل جدید انقلابی نسبت به تحول بنیادین در مهمترین دستگاه فرهنگی کشور کمرنگ می کند. لذا بنا بر نظر صاحبنظران دلسوز، اگر تغییری در سطوح مدیریتی صورت نگیرد آینده ای جز به تعطیلی کشاندن دانشگاه عمومی در پیش نخواهد بود. خوشبختانه با شجاعت و جسارت حضرتعالی در طی ماه های گذشته و انتخاب جوانانی شایسته و انقلابی در سمت های مدیریتی برخی شبکه ها و سایر بخش های مختلف رسانه ملی، بارقه های امید در دل جبهه فرهنگی انقلاب و دلدادگان انقلاب اسلامی ایجاد شده است.

هر چند که همین اقدامات در شروع کار از هجمه های گسترده منافقین داخلی و دشمنان خارجی بی نصیب نمانده، اما تغییرات مثبت صورت گرفته بر روی آنتن تلویزیون، نشان از درستی مسیر و انتخاب شایسته شما دارد. در این خصوص این نکته ضروریست که جریان روشنفکری هم سعی در نفوذ در رسانه ملی در پوشش جوانگرایی دارد که انتظار می رود اقدامات لازم برای جلوگیری از این امر صورت گیرد.
انتظار بسیج دانشجویی از شما به عنوان یک مدیر با سابقه انقلابی و درخشان در مسیر تحقق انتظارات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) این است که با اجرای قاطعانه و بدون تسامح قانون منع بکارگیری بازنشستگان ،در برابر موانع احتمالی ایستادگی کرده و به مانند ماه های گذشته حلقه بسته مدیران در مهمترین دستگاه فرهنگی کشور شکسته شود و زمینه برای نیروهای تازه نفس و خوشفکر انقلابی در رسانه ملی فراهم آید.

اعتماد شما به جوانانی که با روحیه و منش انقلابی و کارآمدیشان در مقایسه با برخی مدیران بی انگیزه و بی رمق فعلی امتحان خوبی پس دادند، نشان از آن دارد که ان شالله دوران جدیدی در سازمان صداوسیما شروع شده است.
ما بسیجیان دانشگاه صداوسیما بر اساس مسئولیت اعتقادی و حرفه ای خود، ضمن حمایت قاطع از اقدامات شجاعانه حضرتعالی در تغییر نسل مدیران و کارکنان بازنشسته، اعلام می داریم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله ) فرزندان بسیجی رسانه ملی را در این مسیر در کنار خود ببینید.
و من الله التوفیق

بسیج دانشجویی دانشگاه صداسیما

انتهای پیام/

کد خبر: 973561

وب گردی

وب گردی