«معرفی حسگرهای ربات زیردریایی خودکار» منتشر شد

کتاب «معرفی حسگرهای ربات زیردریایی خودکار و تحلیل خطا در حسگرها» توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، کتاب «معرفی حسگرهای ربات زیردریایی خودکار و تحلیل خطا در حسگرها» تألیف علیرضا بلورفروش توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد منتشر شد.

ربات‌های زیردریایی بی‌سرنشین خودکار موسوم به AUV می‌توانند بدون حضور مستقیم نیروی انسانی در حین عملیات، وظیفه هدایت و کنترل خود را به طور مستقیم برعهده بگیرند.

این سطح از کنترل، تحت شرایط محیطی مختلف از جمله وجود موانع، به وسیله اجازه می‌دهد تا در هر مکان و هر زمان که نیاز باشد یک مسیر برنامه‌ریزی شده را به طور دقیق طی کند. همچنین حسگرهای به کار رفته در این وسیله حین حرکت در اقیانوس به نمونه‌برداری از محیط برای مقاصد گوناگون علمی، تحقیقاتی، نظامی، کشف معدن و ... می‌پردازد.

این کتاب شامل سه فصل است. فصل اول مربوط به معرفی ربات‌های زیردریایی خودکار، فصل دوم مختص معرفی انواع حسگرها در ربات زیردریایی خودکار و فصل سوم به تحلیل روش‌های تشخیص خطا در ربات زیردریایی خودکار اختصاص دارد.

کتاب «معرفی حسگرهای ربات زیردریایی خودکار و تحلیل خطا در حسگرها» تألیف علیرضا بلورفروش مدرس دانشگاه در ۱۲۷ صفحه، شمارگان ۲ هزار نسخه با قیمت ۲۱ هزار تومان توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد منتشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973580

وب گردی

وب گردی