کارن ۵ ساله هنوز پیدا نشده است

رئیس اداره اجتماعی و اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از ادامه رسیدگی به پرونده فقدان پسربچه ای 5 ساله بنام کارن خبر داد که مادرش همچنان به دنبال او است.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ بابک نمک شناس رئیس اداره اجتماعی و اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبرگفت : در مورخه 24 خرداد 1397 پرونده ای با موضوع فقدان پسربچه ای 5 ساله بنام کارن از شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

مادر کارن پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : با توجه به مشکل شدید خانوادگی که با همسرم و اعضای خانواده اش پیدا کردم ، حضانت پسرم بنام کارن از سوی دادگاه به من داده شد.

شاکی ادامه داد: روز چهارشنبه طی قرارِ دادگاه ، پسرم را در کلانتری تحویل پدرش دادم ؛ پدر کارن باید پسرم را روز پنجشنبه باز می گرداند اما روز پنجشنبه طی تماس تلفنی مرا تهدید کرد که دیگر پسرم را نخواهم دید و قصد دارد تا کارن را از کشور خارج کند ؛ از آن زمان تاکنون نه از کارن و نه از پدرش هیچ اطلاعی ندارم.

سرهنگ نمک شناس با اعلام این خبر گفت : کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه رسیدگی به این پرونده و در مراجعه به محل سکونت پدر کارن در منطقه صادقیه تهران اطلاع پیدا کردند که پدر کارن با طرح و برنامه قبلی از محل سکونتش متواری شده و هیچکدام از اعضای خانواده او نیز اطلاعی از وی ندارند.

وی گفت:در ادامه رسیدگی به این پرونده ، هماهنگی لازم با بازپرس پرونده جهت انتشار تصویر کارن انجام شد ؛ بنابر این از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویرکارن شده و اطلاعی از محل سکونت وی در اختیار دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس 51055511 در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 973583

وب گردی

وب گردی