اقتصاد دانش بنیان؛ عاملی مهم در توسعه و پیشرفت یک دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: اقتصاد دانش بنیان یکی از موارد مهم در توسعه و پیشرفت یک دانشگاه است که دانشگاه آزاد گام‌های موثری در این زمینه برداشته و همپای دانشگاه‌‌‌های مطرح کشور در این زمینه حرکت کرده است.

دکتر سیداحمد ابوالقاسمی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در گفت‌‌‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تبدیل دانشگاه آزاد به انتخاب اول داوطلبان تا سال 1404، گفت: با مدیریت جهادی ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر طهرانچی درکنار افزایش کیفیت و خدمات در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد که بزرگترین دانشگاه کشور است و بهره‌گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه، قطعا دانشگاه آزاد اسلامی در آینده‌ای نه چندان دور در جایگاه نخست دانشگاه‌‌های کشور قرار خواهد گرفت.

وی افزود: کار آفرینی یکی از مهم‌ترین عوامل جذب دانشجو برای یک دانشگاه است و دانشگاهی که کارآفرینی و آموزش مهارت‌‌های تخصصی و عمومی داشته باشد تا فارغ التحصیلانش بعد از اتمام تحصیل مشغول به کار شوند قطعا طرفداران بیشتری خواهد داشت. دانشگاه آزاد هم تا به امروز در ایجاد شرایط کار آفرینی و کسب مهارت آموزی دانشجویان نقش به سزایی داشته است که قطعا ایجاد اطمینان خاطر از آینده برای هر داوطلب ورود به دانشگاه اولویت انتخاب است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در ادامه خاطر نشان کرد: اقتصاد دانش بنیان یکی از موارد مهم در توسعه و پیشرفت یک دانشگاه است که دانشگاه آزاد گام‌های موثری در این زمینه برداشته و همپای دانشگاه‌‌‌های مطرح کشور در این زمینه حرکت کرده است تا جایی که در واحد شاهرود هم کارگروهی متشکل از اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی در جهت توسعه و پیشرفت در این زمینه و شرکت‌‌های فناور تشکیل شده است. مهم‌‌ترین فعالیت شرکت‌‌‌های فناور و دانش بنیان واحد شاهرود در زمینه نانو بوده که تاکنون پیشرفت زیادی داشته است.

ابوالقاسمی فر در پایان یاد آورشد: یادمان شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در روز دوشنبه 23 مهرماه با حضور دکتر کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح خواهد شد همچنین گردهمایی با حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر در این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973588

وب گردی

وب گردی