بازدید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی از یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو

همزمان با آغاز یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با هدف آشنایی با دستاوردهای فناوری نانو از این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی، همزمان با آغاز یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو، دانشجویان نانوفناوری پزشکی، نانوشیمی، نانوزیست الهام و شیمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی با حضور در این نمایشگاه از نزدیک شاهد دستاوردها و فعالیتهای مرتبط با حوزه نانو قرار گرفتند.

د راین بازدید که با هماهنگی و حمایت معاونت پژوهش و فناوری و دفتر ارتباط با صنعت انجام گرفت دکتر نگار معتکف کاظمی، مدیرگروه نانو، دکتر سمیه دانشجو و دکتر جواد حسینی ازاعضای گروه نانو، دانشجویان را همراهی کردند.

بر اساس این گزارش، غرفه دانشگاه آزاد اسلامی بیش از 50 واحد دانشگاهی دستاوردهای خود نظیر تولید محصول نمونه آزمایشگاهی (پروتوتایپ)؛ محصول تولید شده، تجاری شده و یا در حال پیگیری برای تجاری‌سازی (شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد)؛ فناوری‌های تولید شده و ثبت شده اختراعات ملی، بین‌المللی و فروش دانش‌فنی)؛ تولید علم (کتاب و مجله) و ایده‌های مراکز تحقیقاتی در زمینه خلق فناوری و معرفی محصول به بازار در زمینه‌های مختلف فناوری نانو را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

کد خبر: 973628

وب گردی

وب گردی