رونمایی از جدول جدید باکس آفیس/ رقابت  «ونوم» و «ستاره متولد شده» در هالیوود

آمار فروش فیلم های خارجی در هفته جدید مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد. در این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدید بود، که «سَم» «Venom 2018» توانست در دومین هفته هم در صدر فروش فیلم‌های جهان قرارگیرد. همچنین دیگر فیلم‌های سینمایی به ترتیب در جدول فروش هفتگی قرار گرفته‌اند.

1) سَم Venom»2018»

فیلم سینمایی سم یا ونوم با کارگردانی روبن فلیشر ساخته شده ، که کمپانی سونی قبل از اکران این فیلم خبر از یک فیلم تماشایی با حضور تام هاردی به عنوان شخصیت ونوم داده بود.

در واقع ونوم شخصیتی در فیلم مرد عنکبوتی بود که در این فیلم به طور مستقلی به آن پرداخته شده است. پیتر پارکر( مرد عنکبوتی) یک انگل بیگانه پیدا می‌کند و این انگل سعی می‌کند تا بخشی از وجود شخصیت پارکر شود، اما او مقاومت و از آن رهایی پیدا می کند. اِدی بروک نیز یک عکاس و رقیب پیتر پارکر بوده است که میزبان این انگل می‌شود و این دو با وجود تنفری که از پارکر داشته‌اند، تصمیم می‌گیرند با کمک یکدیگر از او انتقام بگیرند. این داستان در فیلم مرد عنکبوتی زمینه فیلم سینمایی ونوم را به وجود آورد.

خلاصه داستان فیلم؛ روزنامه نگار اِدی بروک در تلاش است تا کارلتون دریک بنیانگذار بنیاد زندگی را بشناسد. در حالی که تحقیقات در مورد آزمایش های دریک را انجام می دهد، بدن ادی با ویروس بیگانه ادغام می شود. او با قدرت فوق العاده ای انسان وحشتناکی می شود. او تلاش می کند تا توانایی های جدید و خطرناکی که ادی را به دیو تبدیل کرده است، کنترل کند.

این فیلم در هفته دوم خود توانست با در اختیار داشتن ۴۲۵۰ سالن سینما فروش 38 میلیون دلاری و درمجموع 142.8 میلیون دلاری را رقم بزند و در جایگاه نخست قرارگیرد.

2) ستاره ای متولد شده است «A Star is Born 2018»

فیلم سینمایی «ستاره‌ای متولد شده‌ است»در ژانر موزیکال، رمانتیک و درام به کارگردانی بردلی کوپر است که توسط کمپانی برادران وارنر تولید شده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به بردلی کوپر و لیدی گاگا اشاره کرد. در این فیلم لیدی گاگا آهنگ های رونمایی نشده را در این فیلم اجرا کرده که مورد استقبال علاقه مندان سینما و موسیقی قرار گرفته است.

این فیلم که بازسازی از یک کار کلاسیک است، داستان موسیقی‌دانی را شرح می دهد که به یک خواننده و بازیگر زن جوان برای رسیدن به شهرت کمک می‌کند.

این فیلم موزیکال در هفته دوم اکران توانست فروشی معادل 28 میلیون دلار و در مجموع 94/2 میلیون دلار را به‌دست آورد و در جایگاه دوم فروش هفتگی قرار بگیرد.

3) اولین مرد «First Man»

«اولین مرد» ، فیلمی بیوگرافی و تاریخی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی دیمین شزل می‎باشد. در این فیلم رایان گاسلینگ به هنرنمایی می‎پردازد. اولین مرد ، داستان واقعی برنامه‎ی فضایی آپولو و تلاش‌های ناسا در دهه‎ی ۱۹۶۰ برای فرستادن اولین انسان بر روی کره‎ی ماه را به تصویر می‌کشد. تمرکز فیلم بر روی شخصیت نیل آرمسترانگ می‌باشد و…

این فیلم توانست در هفته نخست اکران خود با فروش 16/5 میلیون دلار در رده سوم جدول این هفته باکس آفیس قرارگیرد.

4) مورمور۲: هالووین جن‌زده (Goosebumps 2: Haunted Halloween (2018»

«مورمور۲: هالووین جن‌زده» روایت دو دوست جوان است که کتاب جادویی را پیدا می کنند و زندگی این افراد تحت جادو قرارمی گیرد و داستان های زیادی رقم می خورد.

بازیگران: وندی مکلندن،مدیسون آیسمن،جرمی ری تیلر،

این فیلم در هفته نخست اکران 16/4 میلیون دلار فروش داشته و در رده چهارم جدول باکس آفیس قرارگرفته است.

5) پا کوچک «Smallfoot»

«پا کوچک» انیمیشن محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی «کری کرکپاتریک» است. این فیلم با موسیقی اورجینال و حضور ستارگان متعدد، داستانی جذاب روایت می‌کند که افسانه پاگنده را در دنیای وارونه به پاکوچک تبدیل کرده‌است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛ یک موجود افسانه‌ای در کوه‌های هیمالیا به نام یتی متقاعد می‌شود که موجوداتی زیرک که تحت عنوان انسان شناخته می‌شوند، واقعا وجود دارند و برای شناختن آنها به پایین می‌آید که ماجراهایی رخ می‌دهد. همچنین برای ساخت این فیلم از آهنگ (Finally Free) اثر «نایل هوران» استفاده شده است.

چنینگ تیتوم در نقش میگو (یتی)، جیمز کوردن در نقش پرسی (انسان یا پاکوچک)، لبران جیمز در نقش جیوانجی (یتی)، زندیا در نقش میچی (یتی)، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن «پاکوچک» حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

این انیمیشن در هفته سوم اکران خود توانست با فروش 9/8 میلیون دلار و در مجموع 94/2 میلیون دلار فروش کند و در رتبه پنجم قرار بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973662

وب گردی

وب گردی